Sol og varme

Hei leserne mine! Åh, vanskelig å beskrive den deilige følelsen jeg har nå. Sitter på balkongen, bare i bikinien, solen holder på å gå ned og jeg har nydelig utsikt over det fantastiske bassengområdet her på hotellet. Det er så ufattelig stort uteområde her, klarer ikke helt å ta et oversiktsbilde, for jeg vil så gjerne vise dere. Men skal prøve og få laget et lite innlegg om hotellet likevel mens jeg er her. Så nytt og fint, og vi koser oss gløgg ihjel. Ikke mye som slår og kose seg i sol og varme fra morgen til kveld altså. Vi er jaggu heldige. Idag har vi vært en liten tur på den private stranden her nede. Men gikk opp igjen til hotellet rundt lunsjtider. Vi har all inclusive mens vi er her, og det er så deilig og kunne spise og drikke det vi vil, uten å tenke på så mye som en krone. En stykk blid jente klar for stranden i det herlige været. Tror vi har hatt rundt 32 grader idag også, om ikke mer. Fantastisk både for kropp og sjel. Topp fra BIK BOK / Skjørt fra Styleway / Veske Carla Sade / Briller LeSpecs Her er litt av strandområdet. Veldig fint, og rent. Litt dårlig strand, var heller mye klipper hvor de hadde laget til med solstoler osv, også brygger for å hoppe uti. Men massevis av nydelige fisker, og som sagt veldig ordentlig laget til. Så der likte vi oss godt. (Hallo mannen..) To bestisser på tur, KOSER oss sammen vi! Nå skal jeg hoppe i dusjen, og ikveld skal vi ut på shopping. Kjenner det klør i fingrene nå! Lenge siden jeg har shoppet litt sånn ordentlig kjenner jeg, så det skal bli gøy. Ikveld tar vi turen til Il Mercato i El Hadaba siden mange av dere har anbefalt det til oss. Så håper butikkene er bra der, orker som sagt ikke sånne masete selgere, da blir jeg bare irritert og vil hje, haha .. Dere kjenner sikkert følelsen. Middag og vin først med besteste Mariami. Håper alt er bra hjemme også! Brunogblismilefjæs fra varme Egypt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg