Sol ?

Hva skjer? Sol, i Ålesund? Kunne ikke tro mine egne øyner da jeg våknet tidligere. Nå har jeg vært her en uke, og alt jeg har sett er regn, regn, vind, regn, vind .. Mens jeg har måttet lidd meg gjennom vårlige sol oppdateringer i Oslo på facebook. Men selvfølgelig idag, når vi setter kursen mot hovedstaden – da kommer solen? Håper virkelig solen tittet frem i Oslo også? Hihi. Deilig! Nå sitter jeg på barkrakken på kjøkkenet, og ser ut vinduet. Venter på at Rolf Ivar skal komme med bilen. Idag hadde jeg alt for god tid, når skal jeg forstå at jeg ikke trenger å stå opp en hel time før jeg skal dra? … Jaja, jeg har ihvertfall hatt god tid til å ta bilder til dere ute i den herlige solen. Føltes deilig med sol mot kroppen igjen, selv om det er kaldt ute .. Mmm, smak av vår. Og og forresten! Nå er det bare to uker til sydenland, wii! Bukse BIK BOK / Skjorte Gina Tricot / Sko Nelly (utsolgt) / Marc By Marc Jacobs klokke herfra.  Der kom mannen! Med bilen, på tide å dra på jobb. Gjett hvem som skal høre på HØY musikk i bilen, og glede seg til helg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg