Soft colours

Bakgården “min” er så søt – deilige softe farger som passer perfekt til denne deilige genseren. Hettegensere får jeg aldri nok av. Normaltvis bruker jeg de til joggedress- men noen av de fungerer til en skinntights og joggesko også ♥

Genser fra Nikci Studios – Briller fra H&M og tightsen er Bik Bok ♥

Idag har jeg to snekkere her som bygger sengen min! Vi har støtt på noen problemer, siden bygget jeg bor i er fra 1200 tallet (hehe nå overdriver jeg) men veggen på soverommet er altså så skjev at det skulle ikke vært mulig. Men jeg tror vi har kommet frem til en lur løsning! Det begynner å se bra ut og jeg gleder meg til å vise dere! Og ikke minst, så gleder jeg meg til å lalle i den. Det blir nyvasket sengetøy med kokos-tøymykner-lukt i kveld! Og i morgen kommer min elskling og bestis Helen på besøk og skal være til søndag. Herreguuuuud som jeg gleder meg!

Kisses

16 kommentarer

Siste innlegg