Sofaen lever!

Hvit sofa – hvite møbler generellt – jenter – vin . . . Ja, dere skjønner tegninga. Men det er ikke ÈN flekk altså!! Fantastisk. Bra jobbet jenter! Igår hadde jeg er utrolig koselig kveld sammen med veninnene. Alltid kos det. Imorgen har vi invitert til bursdagsfest for Rolf Ivar, og jeg tror vi blir godt over 20 (!!) stykker. På 47 kvm. ÆÆÆ.. Hvor skal alle sitte? Jeg får ikke sove i natt .. Hehe. Joda, det er alltid plass som jeg pleier å si. Håper bare møblene overlever morgendagen også, regner med det går bra. Heldigvis er det vaskbare trekk på sofaen, halleluja! Uansett, tenkte jeg skulle vise dere litt bilder da .. Verdens flinkeste fotograf Julie, og søteste Lisa. Sjæælihet :* Nydelige chicas!! Søte Maria (i midten) hadde med innflyttningsgave til meg! ÅÅåå, det varmet hjertet. En kjempefint lysegrått pledd fra Home & Cottage. Viser dere senere. Det passet perfekt inn! Snilling. Meg og bestis! Skjørt fra H&M // Topp BIK BOK // Jakke Zara (Tone sin) Den er SÅ kul!! GOD HELG. Nyt den alt dere kan :*  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg