So simple

.. But oh so good ♥

Uten navn-30Uten navn-28Hjemmelagede, sunne knekkebrød med avokado, sitron, salt og pepper. DIGG!

Mine favoritt knekkebrød //

2 dl sesamfrø
2 dl solsikkekjerner
1⁄2 dl linfrø
2 dl gresskarskjerner
2 dl mandler, malt i blenderen
1 dl vann
1 ts salt
2 ss kokosolje
3–4 egg, avhengig av hvor store de er

Røres sammen, og smøres på stekebrett med stekepapir. Jeg pleier å bruke en slikkepott når jeg smører den utover, da blir den jevnere. Strå salt over. Stekes på 150 grader lavt i ovnen i 30 minutter. Skjær de opp i fine ruter med pizzaskjærer så fort du tar de ut av ovnen. La de avkjøles på rist, og gjerne over natten.

Uten navn-27Mos avokado i en skål, skvis over sitron og strø salt og pepper på toppen ♥ Kan gjerne også kombineres med skinke, spekeskinke eller annet digg!

Uten navn-29NYT!

Wææ Strømmen igår var KAOS! Jeg er heelt overveldet. Kommer innlegg senere. Nå har jeg vært på trening hos Helle, og har masse jeg skal gjøre før lansering på Karl Johan kl 18.00 ikveld. Sees vi? JAAA! Ps. BrowRehab skal også være der, så da kan dere få ordnet brynene deres. KOM!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg