So happy

FOR en feiring! Og for noen venner jeg har. Jeg har fått så utrolig mange fine gaver, at jeg er helt overveldet. Hvorfor kan man ikke ha bursdag hver dag da? Hihi. Feiringen på BAR Bygdøy Allé var fantastisk igår. Vi feiret i en av avdelingene nede, og der er det så utrolig koselig. Hadde avdelingen for oss selv helt til kl 23.00 og koste oss ihjel! Perfekt bursdagsfeiring spør du meg  ♥ Strålende fornøyd. Før feiringen varmet vi opp hjemme hos oss med pizza og vin! Igår hadde jeg på meg den aller nyeste kjolen fra Styleway – den finner dere her. Elsker fargen. Spring spring spring. Som sagt, så ble jeg overveldet av alle gavene jeg fikk igår. Jeg fikk konsert billetter til BEYONCE & til PINK, IIIIIIH! Herreguud så glad jeg ble! Gleder meg ihjel allerede! I tillegg fikk jeg så utrolig mye annet fint, se da! Fikk også en rødvin og en champagne til, som jeg klarte å miste i gulvet slik de knuste, buuuhu. *Dårlig samvittighet ..* Fine gaver eller?! Jeg er så HELDIG! Heldig som har så snille og gode venner, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med gårsdagen. Kjempekos. Takk for en fin kveld til alle mine venner ♥ Anbefaler dere forresten å leie hos BAR BA om dere skal feire bursdag, superkoselig sted!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg