So empty!

Hei hjerter ♥ Beklager for dårlig oppdatering fra meg siste dagene, men nå har det gått i ett her med flytting, bæring, vasking . . Lover jeg skal komme sterkere tilbake nå, og være flink blogger igjen ♥ Akkurat levert fiven på flytoget, så det er litt trist. Men, det får bare gå bra! I skrivende stund sitter jeg midt på stuegulvet i den gamle, fine og tomme leiligheten min. Kjempevemodig og skulle forlate den og overlevere nøklene imorgen (føler meg nesten som Carrie i SATC når hun må gi den opp og flytte, hihi . .) Har hatt ett utrolig fint år her i leiligheten, mange fine kosekvelder, latter, samtaler, fester, gode middager, mye besøk . . Finnes minner i fleng, og kjekt er det! Men jeg skal jo absolutt ikke klage, for den nye leiligheten er jo mye finere, og større – OG jeg har fått en roomie på kjøpet, hihi. Og ikke hvem som helst heller, men min besteste Malene som har vært min bestevenninne helt siden vi kunne gå. Gleder meg sånn til hverdagen fremover sammen med henne. Nå har jeg to samboere, én i hver by! Luksus. Jeg og Rolf Ivar flyttet ned tingene på en times tid igår, for ett team! Men det tok jo ganske mange timer å pakke ned livet sitt da . . Ble vel en nærmere 6-7 kasser og 14-15 søppelposer + + + Og noen hundre ganger i heisen (okei, nå tok jeg litt hardt i, men dere skjønner – KAOS) To jenter i en leilighet, håhå jeg sier det – stua er stappfull, så vi har litt av en dag foran oss. Men begge elsker jo sånt, så vi skal bare kose oss! med utpakking og møblering . . Men først, skal denne leiligheten vaskes ned, så nå skal musikken skrues på for fullt – og så er det bare for Lenemor å sette igang og svinge vaskekosten. Hade da, leiligheten ♥ Håper dere har en deilig søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg