Snev av sommer

Lørdag, og late dager på øya!

Pappa og stemor har ryddet på loftet i det som var bestemor sitt hus (det er nå blitt til en ny del av vårt hus) og de har funnet så mye kult som jeg bare digger. Blant annet en gammel solstol, den er så retro og morsom i farger og mønstre.

Siden solen har vært fremme én hel dag på alle disse dagene (hehe) tenkte jeg å dele noen få bilder med dere. Det er så fint her når solen skinner!

Se solsengen! Er så kul
Og hva gjør man når det er 12 grader i vannet? Jo man bader i jaquzzien! Koser oss gjør vi uansett vær! Begge bikiniene er fra i fjor, men de er fra Zaful

I tillegg til solstolen fant de bestemors gamle burdekjole! Jeg dør ♥ Jeg og bestemor var BESTEVENNER, så dette var veldig stort for meg. Den ble omsydd slik at tanten min kunne bruke den i konfirmasjon i sin tid, og nå passet den nesten perfekt til meg. Så den er vasket og strøket og skal brukes i morgen! Da skal jeg nemlig være fadder til nydelige lille Iben, som er datteren til bestis Helen.  Gleder meg stort! I ettermiddag skal jeg og Oda lage blomsterkrans som passer til ♥

10 kommentarer
    1. Slike innlegg som de 4 siste her er det jeg som leser (antar jeg har flere med meg på det?) liker godt. Det er deg som gjør hverdagsting, ikke bare innlegg for å reklamere for noe uten at det egentlig gir mening for oss.
      Fortsett slik

    2. Før du reiste til Midtsund så var det en kveld du hadde på deg eit blåt skjørt og en hvit topp, hvor er skjørtet frå?

    3. Hei 🙂
      Den stripete kjolen fra hm trend (som vist på bilde) og som du hadde på deg i ett tidligere innlegg. Kan jeg spørre om koden på denne? Leter Som en gal etter den , men butikkene sier jeg trenger koden som står på lappen i kjolen for at de skal kunne finne den. Håper du kan gi meg den for ellers ryker en av drømmekjolene

      1. Hei, hehe – mange som vil ha den kjolen! Så gøy! Jeg aner ikke hvilken kode det er snakk om – men kanskje en av disse?

        312046
        0690174

        Lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg