Sneekpeaks from todays shoot

Endelig har jeg fått satt rumpa mi ned på sengen for å få oppdatert dere. Vi har holdt på i 13 timer med shoot idag! Begynte med hår og makeup klokken 05, og ble ferdig med det siste bildet litt over klokken 18. Det har vært en helt ubeskrivelig dag, shooten har gått som smurt, det har vært en helt fantastisk gjeng som har hjulpet til- og jeg er over gjennomsnittet fornøyd med alle bildene ♥ Utrolig deilig følelse. Gleder meg sånn til jeg kan dele denne nyheten med dere! Dere får vite hvilken shoot det har vært om noen uker!

Dagen har jo gått i ett med skifting, bilder, litt pause og mer bilder – så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å tenke på noe annet enn det. Heldigvis har min kjære Malene vært superflink å ta litt bilder idag, som jeg ikke kan vise dere helt enda.. Må være pittelitt hemmelig en liten stund til. Men her er ihvertfall noen sneekpeaks fra bak kamera.

Her er vi snart klare for shoot, klokken 07.30!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Elisabeth fra Hendrix Hair er jo min faste frisør, og hun har stått for styling av hår og etc idag, Susy fra browrehab ordner brynene mine til vanlig og er helt rå på sminke! Ingen sminker meg så bra som henne. Er så fornøyd med hjelp fra disse to her, gull verdt ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Thomas Qvale er fotografen jeg har dratt med meg hele veien til Dubai for å shoote bildene, han er så ufattelig flink, lett å jobbe med og bare helt super!

One of the hair and makeup looks by Elisabeth and Susy ♥

shoot

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tuller meg bak kamera, har en hel drøss med ordentlige behind the scenes bilder, samt masse video som skal klippes sammen, som kommer etterhvert.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vi har hatt mange locations idag, og her er en av de. Helt magisk spør du meg, linjene, fargene, utsikten..
Det har vært en slitsom dag med hard jobbing, men det har ikke gjort noe med humøret, vi har så god stemning i gjengen, alle ler, tuller og erter hverandre (mest meg det går utover) hehe.. Så det har jo bare gjort det hele så enkelt! Og ikke minst så er det jo supergøy!
Uten navn-13
Ferdig for dagen! Har tatt litt bilder og lagt ut på storyen også, følg meg gjerne på snapchat : leneorvik.
Dette er det pittelille dere får se, så gleder jeg meg til å dele de ordentlige bildene, antrekkene og looksene med dere etterhvert ♥

20 kommentarer
    1. du er så nydelig! :Dvet du om det etterhvert vil gå ann å følge deg på bloglovin igjen? får det ikke til etter du byttet, og blir så fort at jeg glemmer å gå inn på en og en blogg… 😮

    2. Huff United Bloggers suger dessverre… Hater oppsettet, så uoversiktlig, og “grusom tekst”.. Slitsomt å måtte trykke seg inn på innlegget for å kommentere. Den andre bloggen din var 100 ganger bedre.. Men da takker jeg for turen, var morsomt å følge deg, men orker ikke denne type oppsett av bloggen..

    3. Hei! Hva mener du med ordner brynene? Trodde du tatoverte dine? Vurderer det selv.. Men har det forsvunnet til deg allerede? Er jo ikke så lenge siden du gjorde det? Mange spørsmål.. Lag gjerne et innlegg om dem 😀 Anbefaler du å gå til Susy istedet?

    4. Hei! Nei, Oppsettet på den nye bloggen er ikke bra.. Uoversiktlig og rotete! Også veldig irriterende at bildene blir “hvite” når man trykker på det/ holder fingeren på de for å feks bla ned (på mobil). Men jeg Skjønner det er nytt i starten og jeg er en trofast leser, så jeg kommer til å fortsette å lese bloggen din! Ellers må du kose deg masse i Dubai, jeg har selv vært der flere ganger og det er mitt absolutt favorittsted i hele verden. Elsker stemningen:-) anbefaler å dra til Atlantis (som ligger på palmen) og Burj Al Arab om du ikke har vært der! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg