Sneakpeek : Peis

♥ Uææ, da er peisen i hus! Vi var så spente begge to da vi kom inn døren, og begge ble like overrasket! Superuvant å ha en peis midt i stuen, men fy søren så fornøyde vi er! Vi elsker den. Det er dreieskive på den, så vi kan snu den akkurat dit vi vil. Til stuen, spisestuen eller kjøkkenet. Kan nesten ikke vente med å høre det knitre. Den er nemlig ikke helt ferdig montert. Så jeg gleder meg til å vise dere resten når den er helt ferdig. Også hvit da? Passer perfekt inn her hos oss. Inlove ♥ Denne er fra Jøtul, og modellen heter f 373, om noen skulle lure.  Håper vi får de siste monteringene på plass før det blir såppass mildt ute at det ikke er vits i å fyre i den. (Selv om jeg kommer til å fyre i den uansett) .. OG, kose meg med et glass rødvin og kjæresten min foran levende ild og knitrende vedkubber ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg