Snart tid for blomster

God helg! Jeg våknet 08 og har siden prøvd å luske meg rundt for og ikke vekke Helen. Tent stearinlys, laget meg kaffe, ah – deilige lørdag! Til neste helg får jeg håpe at jeg har fått sofaen min i hus. Den er på vei fra Pariiii ♥ Herlighet så bra det blir med sofa, stuebordene er allerede kommet, samt et speil og noen hyller – så nå begynner det snart å bli litt møbler her. Og når ting faller litt mer på plass, skal jeg fylle leiligheten med blomster, planter og fine krukker. Mila Milanda lengre oppe på Frogner her er min favoritt, se så fint det er der!

Bukse Mango – Genser HM trend – Sko Acne – Bilder McKenzie Price

På Mina M har de bare hvite krukker, og hvite blomster / grønne planter. Elsker minimalismen og kan ikke vente til å fylle opp her inne ♥ Men vil vente til møblene er på plass først! You like?! Anbefaler å ta turen dit en dag om dere er i nærheten.

Idag skal lørdagen nytes med girlsa! Lunsj, shopping og KOS. Love!

24 kommentarer
    1. Du er så fin!
      Og hvordan krøller du håret ditt? Bruker du krølltang eller rettetang? Har klippet meg slik som deg nå, men får det bare ikke til!
      Hilsen Helena:-)

      1. Hei Helena! Tusen takk 🙂 Du, jeg bruker Mast vol2, veldig fin å bruke. Har laget en video på youtube, så se inne på kanalen min- kanskje du får litt inspo! Lykke til <3

    2. Trenger denne genseren digger forresten det du har lagt ut ifra leiligheten, blir spennende å se det ferdige resultatet spesielt soverom og bad

      1. JAA den er fin! Gleder meg til å vise dere mer. Nå er det bare litt halvveis, så vil vente litt. Men litt sniktitt er lov hihi <3 Takk forresten!

    3. Hei Lene! Jeg lurer på hvor du kjøper den kaffesirupen din med karamell, fra Nicolas Vahè i Oslo?
      Klem, og god helg<3

    4. Hei! Hvor har du kjøpt den fine grå strikkegenseren som du har hatt på snap i det siste? Kjempefin!

    5. SÅ stilig på håret! Digger det!
      Men hvor har blitt av den flotte, naturlige Lene? Må si jeg likte bloggen din bedre før…

        1. For eksempel på instagram. Går tilbake til vinteren 2016 og det er mer ekte smil, mindre poseringer. Leppene dine er ikke så store som de er nå, det er ikke så tung sminke som du ofte har nå og du ser rett og slett ut som ei skikkelig lykkelig, fresh dame. Lene på den tiden appellerte mer til meg enn den Lene vi får se i SoMe nå. Selvfølgelig forandrer man seg, det skjønner jeg også…jeg var bare mer fan før, når det var mer glede enn sexyness på bildene:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg