Snart på’an igjen

God morgen sweeties! Har hatt en ganske fin start på dagen idag, en viss flott kjæreste kom på døren med min absolutte favoritt shake, nemlig powershake fra Joe And The Juice, og ikke nok med det – jeg har også nettopp fått servert nydelig omelett. Så jeg klager ikke! Heldige jente ♥ Endelig begynner jeg å føle meg klar for og sette igang treningen igjen, jeg var jo SÅ utrolig flink før sommeren. Nesten litt avhengig ble jeg, og det føltes fantastisk. Også kom sommeren, og jeg har ikke trent siden juni. Så nå er det på HØY tid og komme igang igjen.  Så da er det bare og bestemme seg for en dag – og komme igang. Jeg har bestemt meg for mandag, og det skal jeg holde! Og med disse freshe treningsklærne burde ikke det være noe problem? Kanskje en litt teit ting, men for meg er det viktig at jeg føler meg fresh når jeg skal trene. Og klær i fine farger- gjør meg utrolig motivert, glad og giret! Da føler man seg både fin og fresh itillegg til at man får en ufattelig deilig kickass følelse etter treningen også. Så alt i alt bare en fantastisk følelse. Da jeg kom inn på Nikeheaven i London, klarte jeg ikke la være og kjøpe disse vakre plaggene med de nydelige fargene, og jeg kjenner jeg gleder meg til mandag, når jeg skal smette inn i disse – jogge opp til SATS og sette igang, HURRA!! Så ja, faktisk fine treningsklær og glade farger gjør meg faktisk enda mer motivert til å trene. Også er det så deilig og se sporty ut iblant, ikke bare pynte seg med høye hæler, sminke, you name it. Tommel opp for sporty! Ah, det blir deilig og komme igang igjen, og da trenger man jo GOD treningsmusikk som gjør at man blir enda mer giret? Ikke sant? Her er mine 4 yndlingssanger som blir med meg på trening på mandag! ♥ Lana Del Rey vs Cedric Gervais – Summertime sadness ♥ Arman Van Buuren – Beautiful life ♥ Arman Van Buuren – Sound of the drums ♥ Avicii – X You Kom gjerne med deres absolutte favoritter også, så kan man jo bli motivert av hverandre? GOD HELG!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg