Snart klart for roadtrip!

Åh – som jeg gleder meg. Avreise klokken 0700 i morgen tidlig, da skal vi kjøre helt til Hove – og det tar vel rundt en 11,5-12 timer. Vi skal kjøre min bil – og vi er 4 jenter (med bagasje, telt, soveposer and you name it…) føler det kan bli litt trangt, med tanke på at bilen min ikke har verdens største bagasjerom. Men vi får det til.
Jeg elsker roadtrips, det minner meg om da jeg var lita jente, og var med familien på bobiltur – jeg husker det var det kjekkeste jeg visste. Spesiellt da vi stoppet på de faste stoppestedene, først dombås, så var det og henge ut av vinduet for å få ett glimt at trollet på hunderfossen, så stoppet vi alltid på Lillehammer – vi måtte jo besøke strandtorget! Memories.
Jaja, nå blir det høylytt kakling og musikk 12 timer i strekk, jippi.

Jeg driver og lager spilleliste nå – vil dere hjelpe meg litt ? Dere har sikkert mange gode musikktips tenker jeg.

Madcon – Glow
Yolanda Be Cool – We speak no Americano
Robyn – Dancing on my own
Lady GaGa – Alejandro
Eminem – Not Afraid
B.o.B – Airplanes
Karpe Diem feat Andreas Grega – Ruter
Edward Maya – Stereo Love
K'naan – Waving Flag
Sirius – Fuck Up
Katy Perry – California Gurls
Shakira – Waka Waka
Kylie Minoque – All the lovers
Jason Derulo – Ridin' Solo

Forslag? Da hadde jeg blitt kjempe glad.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg