Snart klar for 2020

Hei, hvor det går unna om dagen – det er i perioden før jul man skulle ønske man hadde 48 timer i døgnet! Føler det knapt blir tid til å nyte førjulstiden, og julefølelsen er ikke tilstede helt enda. Likevel har jeg jo fått opp juletre, prøver å spille julemusikk hele tiden, har faktisk rukket å se The Holiday, og så har jeg også bakt pepperkaker også gitt, så flere julete-ting. Men den ordentlige julefølelsen kommer nok ikke før jeg kommer hjem til jul 23 desember ♥ Hvordan er det med dere? Jeg må snart få begynt på julegavene også kjenner jeg, typisk at det alltid tar det i siste liten.

Bare å begynne og glede seg til 2020! Jeg husker 2000 som det var i går, tenk at det har fått 20 år siden. Er jo helt vilt! Har ikke store planer for 2020 enda, bortsett fra at jeg ønsker å reise enda mer  jobbe enda mer, oppnå enda flere ting og være flink til å ta vare på meg selv og de rundt meg. Være enda flinkere til å sette grenser på hva jeg tolererer og ikke, ikke bruke energi på energityver og ting som ikke betyr så mye. Rett og slett sette energien der den hører hjemme. Være en enda tøffere business-Lene å si ifra når ting kanskje ikke er helt som jeg vil ha det. Jeg har lært så mye dette året både om meg selv privat, og i business – så nå gleder jeg meg bare til reisen videre!

Idag har jeg forresten skrevet under en kontrakt på et veldig gøy samarbeid! Og jeg gleder meg VILT til å dele det med dere. Jeg skal til London på onsdag for å sette det i gang, og det blir så bra!! Bare å glede seg til mai, dere ♥

Bilder fra en fin søndag! Lunsj på Girotondo (amazing pizza) og dart på Oche, det må dere teste. Veldig hyggelig sted! ♥

Masse love!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg