Snart avreise

GOD MORGEN! Igår hadde vi det superkoselig, med så mange hyggelige mennesker, er det umulig og ikke kose seg. Jeg var fornuftig pike, og dro hjem klokken ett, og ikke overraskende – våknet jeg klokken 08.00. Det er så typisk meg. A-menneske til de grader, nesten litt travelt i blant. Men nå er jeg ihvertfall lys våken, og tenkte å jobbe litt med bloggen før jeg må starte på pakkingen. Kom meg ikke særlig langt igår. Og vi skal være på flyplassen om 5 timer, så nå er det bare å svinge seg rundt. Igår.. Min absolutte favorittkjole for øyeblikket. Kjole fra H&M // Jakke Zara // Sko Jeffrey Campbell // Veske Cubus // Øredobber H&M Ha en riktig så herlig lørdag så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg