Snapshots

Coucou! Nå har jeg vært en uke her allerede, tiden flyr. Jeg har ikke rukket og gjøre så veldig mye mer enn å trene, jobbe, og sove av meg jetlaget .. Så nå har jeg litt FOMO-følelse. Man ligger jo automatisk litt bakpå hver dag siden dere hjemme ligger 6 timer foran, når jeg våkner er det jo slutten på arbeidsdagen nesten hjemme – så mye som må gjøres og ting jeg må levere. Og når jeg jobber, så er jo alle mine nærmeste ferdig på jobb, sosiale og vil chatte og snakke, haha – så det er en balanse jeg må finne ut av dette her. Egentlig burde jeg skru av telefonen min – men jeg vil jo ha kontakt med de hjemme så mye jeg kan ♥

I går var jeg på Switch Playground – og idag ble det en tur på Barrys. Alltid digg å kickstarte dagen med trening. Jeg har bodd på fire forskjellige hoteller hittil, så nå må jeg bare jobbe på. Det er altså så dyrt i denne byen her at hjelp. Torsdag får jeg leilighet, huhu – så jeg gleder meg til å handle inn til og lage mat selv. Kan anbefale både William Vale, 11 Howard og Sister City om dere skal til NY på besøk.

Ellers har jeg rukket å løpe innom & Other Stories i Broadway for å kjøpe meg et par nye boots. Det har jeg aldri hatt før så nå føler jeg med litt “brautete” haha. Er nok bare litt uvant.. Og de er litt stive enda så det føles sikkert verre enn det ser ut. Skal jo sies at jeg selvsagt liker de litt også da.

Buksen er fra Levis (Wedgie Straight – min favoritt style) Jakken fra Zara
Det badet her er goals! Men det var det eneste som var goals på Ludlow Hotel… 😀
Pyntet meg for middag på Cipriani på lørdag med noen norske venner av meg. Elsker Cipriani Downtown, de har verdens beste pasta, gratinert med parmesan. Jeg kunne spist den HVER.ENESTE.DAG.

Og noen bilder fra verdens beste by!

Å gå rundt i gatene her med musikk på ørene og bare la seg inspirere og reflektere er livet. ♥

39 kommentarer
    1. Du ser så rar ut på de siste bildene, har du gjort noe? eller er det bare fordi du har fylt i leppene og mindre sminke? Kjente deg ikke igjen.

      1. Rar? Det synes jeg ikke var veldig snilt sagt. Synes også det er synd at du “antar” at jeg har fylt leppene i stedet for og spørre. Jeg har ikke fylt leppene nei. Tenker at om man ikke har noe hyggelig å si så kan man la være. Hvordan hadde du følt deg om noen sendte en sånn melding til deg?

        1. I alle dager Siw, Lene ser smashing ut. Det er du som er rar som skriver en sånn kommentar. Eller, ikke bare rar, men også harry og åpenbart misunnelig. Ønsk deg tur til NY til jul så kanskje humøret stiger 🙂

      2. Jeg synes ikke hun ser rar ut! Hva betyr det egentlig det? Merkelig kommentar. Lene er utrolig pen på bilder, men i virkeligheten er hun enda penere siden hun har en meget positiv utstråling, vibe og karisma. Sminke eller ei, så ser hun fantastisk ut og er til å kjenne igjen.

        Sender masse fine klemmer til deg kjære Lene 🙂 Håper du koser deg, og gleder meg til podcast.

        1. Kristin <3 <3 Tusen takk for fine ord 🙂 Og for at DU leser denne bloggen :-* <3 Masse kjærleik!

      3. Ærlig talt, det er det dummeste jeg har hørt! Hun ser ikke rar ut overhodet. Pen som alltid, og fint sminket. Man trenger ikke å ha påsatte øyevipper for å være fin, om det var det du tenkte på. Jeg forstår ikke hva som får deg til å legge igjen en slik kommentar.

    2. Men hvorfor ikke bare være ærlig? Du har jo selvfølgelig fyllt i leppene, men alltid benektet det, ingen trenger å være rakettforsker for å se det :p

      1. Jeg har ikke fylt leppene, de er helt naturlige. Jeg hadde absolutt ikke hatt problemer med å fortelle om jeg hadde fylt de. Så nå legger vi den ballen død. Takk 🙂

        1. man ser veldig, veldig stor forskjell på leppene dine nå enn for mange år siden, da de var helt naturlige.

          1. Jeg orker ikke og måtte forsvare meg lengre for dette jeg – jeg har sagt gang på gang at de er ekte. Ferdig med den saken. Jeg sminker de større og så enkelt er det 🙂 Nå legger vi ballen død.

    3. Syns du er helt nydelig jeg, og det er nok gjenskinn av usikkerhet hos vedkommende og dessverre mangel på empati. Syns du kler mindre vipper og syns du stråler om dagen!!

      1. Arijane <3 Tusen takk – det setter jeg så stor pris på!! <3 <3 Trives så godt uten vipper 🙂

    4. Du er nydelig Lene! Ble litt nysgjerrig på kommentaren ovenfor der noen antar du har gjort noe med leppene. Kan jeg spør om du har noen gang tatt restylane i Leppene tidligere? Eller all natrual? Hvilken leppestift bruker du for tiden?:) Velvet Teddy? Den ser isåfall mye mer smashing ut på deg en meg! Hehe.

      1. Hei Vanessa! For over to år siden prøvde jeg restylane i leppene, men det var såppass lite som 0,3 mm som gikk ut etter mindre enn et halvt år 🙂 Nå er det helt naturlige og det har de vært lenge. Jeg har alltid hatt en sånn kant på overleppen som gjør at den ser litt “pouty” ut – men det har jeg hatt siden jeg var liten <3

        Jeg bruker Velvet Teddy men har alltid litt foundation under slik den ikke skal bli så mørk 🙂 Stor klem!

    5. Fine deg <3 Jeg har også begynt på nultrilashes for å få lengre og fyldigere vipper, og lurer derfor om du bruker noe mascara for tiden? Har du en god en du vil anbefale? 🙂

      1. Heia <3 Så spennende, håper du blir fornøyd med resultatet <3 Jeg bruker faktisk en fra Jan Thomas sitt sminkemerke, liker den så godt! Den er sølv utenpå 🙂 Klem

    6. Sluta skriv så elaka saker. Det är inte ok. Lene ser inte rar ut, hon är vacker!
      Har du inget snällt att skriva, så skriv inte.

      Massa kärlek till dig Lene <3 <3 <3

    7. Heia Lene! Full av karisma og utstråling, ingen sminke kan gi deg det 😉
      Kos deg videre på ditt eventyr og ja til fine oppdateringer fra livet i NY. Klem

    8. Skjønner godt at du vil legge ballen om leppene dine død. Hadde det ikke vært supert å lagt ut en sminkevideo av hvordan du klarer å få di så fyldige ☺️ Jeg vil gjerne ha tips!

    9. Ble så glad når jeg leste at du skal lage podcast! Når tror du den kommer ut? Har lest bloggen din kun en sjelden gang tidligere men nå er du en av de få faste jeg leser. Blir kjempeinspirert av det du skriver om å finne ro i seg selv og å klare å være alene av og til uten å føle seg ensom.
      Og ikke minst det du skriver om selvomsorg og ikke grave seg helt ned når ting ikke går som planlagt. Du er så god mot deg selv, har blitt bedre på det selv nå takket være deg. 10 poeng til Lenemor 🙂

      1. Hei Trine, så hyggelig!! Jeg gleder meg sånn. Vil ikke love noe ift når den blir lansert, vil først føle at den er ON point! <3

        Og så GØY å høre at jeg kan inspirere til at DU får det bedre. Det er det som er målet med podcasten også 🙂 Stor klem til deg <3

    10. Gleder meg til å høre hva du jobber med. Skjønner godt at du får inspirasjon i denne byen. Så vakkert. Forstår godt om du er lei kommentarer om lepper. Lurer på hvorfor folk bryr seg så mye. Syntes du ser strålende ut om dagen jeg. Nyt tiden i New York

      1. Takk Tonje, så hyggelig <3 Nå blir jeg glad! 🙂 Elsker NY. I går gikk jeg kveldstur og så på alle mennesker, biler, bygninger, kjente på viben og bare følte meg SÅ HELDIG <3 Stor klem til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg