Snaps lately

Yes, da har jeg bestemt jeg for å hive meg på snapchatbølgen. Altså, å gjøre alle snappene mine på storyen tilgjengelig for dere også ♥ Jeg har vært litt treig med dette, rett og slett fordi at jeg har villet hatt snap litt personlig, men la gå! Nå vil jeg vise dere Lene bak bloggen og, så jeg håper virkelig dere vil gå inn å følge meg : leneorvik – Do it, do it! Jeg pleier å være ganske flink oppdatere der, så da kan dere følge litt med meg utenom bloggen og instagram også!

Vi er kommet oss på Geilo! Allerede gått en tur på ski, nå fyrer vi i peisen og skal straks begynne på middagen til resten av gjengen kommer. Vi blir 6 stykker denne helgen, og vi gleder oss masse masse ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg