Snaps lately

Nå er det alt for lenge siden jeg har husket å dele mine snaps i hverdagen med dere, beklager så mye. Her kommer litt fra den siste tiden ♥Uten navn-58Desktop1Nylig oppdatert1Nylig oppdatert2

Endelig er bloggen oppe og går igjen, beklager at den har vært nede – det har vært utenfor min kontroll desverre. Men UB fikset det så fort de kunne, og godt er det ♥ Imorgen begynner lanseringsturnéen min, så da er første stopp BERGEN! Gleder meg. Kommer dere? Torgallmenningen kl 18.00. See you there!

10 kommentarer
    1. Hei! Må si at det virker at de fleste bloggere har Narsissisme;) Tenk å ta så mange nesten like bilder av seg selv og legge det ut hver eneste dag, mange ganger i tillegg:) Og at det finnes slike som meg som ser på de

    2. Er det 16. eller 17. man kan kjøpe klærne i butikken? Har såå lyst til å sikre meg noen plagg! Får bergenserne kjøpe før andre?

    3. Åååå Lene du er så nydelig!!Men altså de øyebrynene dine, jeg har så lyst til å fikse de 😛 Er det virkelig INGEN som har sagt noe til deg?? De komplimenterer ikke det vakre ansiktet ditt i det hele tatt..Ps.Anna: “Har narsisissme” ? Virkelig?Narsissisme er ingen diagnose, ingen kan HA narsissisme. Du mener narsissistisk personlighetsforstyrrelse? Dette vet du like godt som meg Lene IKKE har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg