Snaps from Kick-off

Hei fine dere ♥ Nå sitter vi i resepsjonen på Vestlia her på Geilo og venter på at Espen (den trege) Hilton skal bli ferdig å pakke kofferten sin, straks kjører vi hjemover igjen etter et supert opphold her! Det har vært kick-off med United Bloggers og vi har vært 70-80 stykker samlet her, så gøy! Gard har vært med og kost seg han også! Kjekt når alle er samlet.

I går var det forskjellige aktiviteter, og vi var en stor gjeng på nesten 20 stk som valgte Powerturn Buggy aktiviteten. Meg, Gard, Espen og hans kjæreste, John Arne og Louise A, Sandra (Fra UB) og en gjeng til – så det var veldig gøy, og anbefales virkelig! Slenger inn noen snaps fra telefonen siden minnekortet mitt er i stykker og jeg ikke får lagt inn bildene fra kameraet før jeg kommer hjem til Oslo igjen.

In the meantime //Desktop1Gleder meg allerede til neste kick-off! Nå skal det bli godt å komme hjem til sofaen og Frikjent-maraton!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg