Snapchat story

Hei onsdag! Startet dagen med en stor vaniljelatte fra Espresso House, og en lang gåtur til dagens møte hos Ignitas, det er de som har designet byleneorvik, endel endringer og planer som måtte på plass. Veldig deilig å starte dagen med en sånn type gåtur, med musikk på ørene | hallo – dere må høre Labrinth – Jealous | og nydelig halvlmørkt og crispy vintervær. Friskt ♥

Nå er jeg hjemom og jobber litt, før vi skal på Ikea og kjøpe garderobe og kommode til soverommet, og når det er gjort er det rett tilbake til jobb igjen. Grunnen til at vi må kjøpe det inn idag, er fordi vi skal ha noen til å gjøre endringene på soverommet for oss mens vi er borte i helgen, det må jo blant annet slåes ned to vegger, legges nytt gulv på enkelte deler av soverommet, og hullene etter veggene og diverse må sparkles igjen, males osv. Godt å ha noen som gjør det for oss, siden vi ikke har tid til dette selv. Gleder meg vilt til og komme hjem på søndag ihvertfall! Det blir så spennende! Soverommet blir helt annerledes, større og mer åpent. Det blir forresten ikke walk-in, i og med at vi rett og slett ikke har plass til det, uten at det blir et lite kott istedet for en walk-in. Men det blir en stor og fin skyvedørsgarderobe, og massevis av kommodeplass, skal bli himmelsk. Vi har jo hatt så ufattelig liten plass frem til nå. Forrige uke, da jeg hadde “let’s start over” innlegget, var det mange av dere som ønsket at jeg fortsatte med snapchat-innleggene mine, selv synes jeg det er supermoro å dele mine private snapper med dere, for de sendes jo igrunn bare til vennene mine. Gøy å gi dere et innblikk av Lene bak bloggen og. Here goes


Åå får en skikkelig happy-feeling av disse bildene, har hatt det så kjekt på Geilo i helgen. Espen Hilton (på bildet over her) er den morsomste jeg vet om,  men han er også den mest plagsomme. For storyen hans på snap handler som oftest om meg som ikke følger med, spiser eller andre ting mens jeg selv ikke er klar over at han tar bilder / filmer meg. Så erter han da, heele tiden. Jeg digger det! Vi er som bror og søster, hehe.
Denne snapstoryen oppsummerer siste uken med både jobb, date og 1,5 års feiring med min kjære Gard på plah, og ikke minst – verdens gøyeste Geilo helg med UB ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg