Snapchat live

Hei dere ♥ God onsdag!

15271740_10158322877675355_1076124330_oDette var utsikten jeg våknet til idag, nydelig vakkert eller hva?

Igår overrasket jeg J med ett opphold på The Thief! Turister i egen by, hehe. Hyggelig og kunne gjøre noe ekstra for han, han er så god med meg, så det fortjener han. Vi spiste 5 retters middag på Fru K, og jaggu ble vi ikke servert Hummer fra selveste MIDSUND. Jeg blir stolt altså! Vi overnattet, spiste deilig frokost og dro hvert til vårt på jobb og trening. Dette kunne jo absolutt vært et gavetips til kjæresten til jul? Jeg elsker å gi opplevelser foran gaver, opplevelser skaper minner og det liker jeg! Det var TrueStory som ordnet det for oss, og de har mange herlige opplevelser og pakker man kan kjøpe til de man er glad i.

 

15310880_10158322877660355_2000007974_o15310948_10158322877740355_1940338456_o15322548_10158322877720355_56333940_oThe Thief er mitt favoritt hotell i Oslo! Fresht og kult! Nydelig mat også ♥

Idag har jeg hentet hjem lillejenta mi! Hun skal være her hos meg noen dager nå ♥ Har savnet henne så fælt! Så nå koser vi oss hjemme. Hun laller og jeg jobber. I kveld kommer noen av jentene på middag og spillkveld. Jeg tenkte jeg skulle lage min favoritt lasagne med squash, men først skal jeg og L ut på lang tur.

Jeg er litt lite kreativ idag med innlegget mitt, jeg har sittet med ett annet prosjekt som har tatt min kreative dose for idag, og da kjenner jeg at jeg er helt blank her jeg sitter nå.. Så jeg titter innom for å fortelle dere at i morgen klokken 13.00 – kommer jeg til å kjøpe SNAPCHAT LIVE spørsmålsrunde! Det hadde vært supermorro om dere ville delta. Det kommer til å foregå på følgende måte : Dere stiller spørsmål via snap, enten via bilde, tekst eller video (video er gøy da, men da håper jeg at jeg får lov å vise videoen på kamera) For jeg skal filme hele “seansen” .. Så da stiller dere spørsmål, og jeg svarer mens jeg filmer. Deretter legger jeg filmen ut her på bloggen ila ettermiddagen! Det blir en litt annerledes spørsmålsrunde og jeg gleder meg veldig ♥ Blir dere med? Kanskje jeg finner på å starte en dialog med en av dere gjennom snapchat videoer også, så det kan bli gøy!

Ja, dette ble jo ett litt av hvert innlegg, men nå kjenner jeg at jeg skal bruke tiden på lille Levi, er så glad for å ha henne her.

God klem ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg