Snapchat live : Video

God torsdag ♥ Idag har jeg og lille Levimor hatt hjemmekontor. Godt og jobbe hjemme nå som jeg har henne, får vi litt kvalitetstid! Idag kjørte jeg på med en liten snapchat spørsmålsrunde, og fikk egentlig ikke svart på så mange spørsmål, hehehe. Jeg skravler altså så mye på hvert enkelt spørsmål, at tiden flyger avgårde. Tror jeg endte opp på 23 minutter, og mistet sikkert 5 minutter, med 3 spørsmål som jeg ikke aner hvor ble av. Så det ble litt tullete, men likevel – håper det er ok. Levi er også med!

Nå kommer snart J ♥ Vi skal lage middag og kose oss hjemme. Imorgen braker det løst med jente-julebord, som jeg arrangerer og vi starter festen her hjemme allerede klokken 18, før vi går videre til middag og party!

Ha en fin kveld!

50 kommentarer
    1. Selv er jeg ganske klønete og syns det er veldig morsom å se på at du også kløner deg gjennom hverdagen. Når det blir mye rot og søl er det ikke alltid like gøy å stå i selv, men gud så mye andre flirer. Jeg syns derfor det hadde vært veldig gøy om du lagde en film hvor du bakte eller lagde mat/dessert. Selv skumleser jeg ofte oppskrifter og ender opp med å gjøre jobben 2 ganger fordi det blir “fatale” feil som ødlegger det hele og jeg kan se for meg at med deg i hovedrollen blir det komedie av et kokkeshow:)

    2. Du siger at dig og J, ikke har tænkt at flytte sammen i nærmeste fremtid, men i har begge to lige fået vurderet jeres lejlighed? Køber i snart hus sammen? 🙂

      1. Hei! Hehe ikke hus nei 😀 Vi har ikke bestemt oss for å selge noe enda, selv om vi har tatt verdivurderinger. Vi stresser ikke med noe 🙂 <3

    3. Heia Lenemor! Du e jo så fin alltid. Kan ikke du legge ut video av når du fiksa håret og/eller sminka d?:-)

      1. Heia, tusen takk! Sminkevideo har jeg laget, må bare få redigert 🙂 Hår skal jeg ta snart 🙂

    4. åå, Lene! Du er så nydelig 🙂 Du inspirerer meg virkelig, og er veldig gøy at du lager så mye video! 🙂 Tommel opp! Tips til videoblogger:

      – What i eat in a day. (søk på anna saccone på youtube hvis du vil ha inspo til det)
      – Enda en vlogg, hvor vi følger deg rundt en dag
      – At du filmer frokostene dine og hvordan du lager de hver dag i en uke 🙂
      – Get ready with me – at du filmer at du skal ordne deg og bare babler 🙂
      – vlogmas, at du filmer julerelaterte ting, som når du skal pynte leiligheten, sette opp juletre osv 🙂
      – ShoppingHaul – filmer alle innkjøpene du har gjort siste måneden 🙂

      God klem!

    5. Så utrolig herlig video. Du er virkelig helt skjønn, fantastisk 🙂 Hadde vært morsomt med en video der hvor du viser klesskapet ditt og forteller litt hvordan du tenker når du skal sette sammen klær osv. 😀

    6. Hei! Gøy med film! Hvordan lebestift hadde du på deg på snap i går da du annonserte at du skulle ha livespørsmål? Den var så veldig fin, så mer rosa ut enn den du hadde på denne videoen. Gleder meg til neste video!

    7. Hei Lene!
      Jeg har fulgt deg siden du startet å blogge, litt av og på. Husker jeg syns det var så stas å se deg på Moa senteret våren 2011 når jeg studerte i Ålesund området, hehe!

      Uansett, takk for at du lager videoer til bloggen. Det er så kjekt å bli kjent med den ekte Lene! Det har gjennom årene vært litt vanskelig å bli kjent med deg, da bloggen ofte kan bli overfladisk (slik blogger gjerne er). Mener ikke dette som kritikk, men skryt til deg som åpner deg for oss. For etter å ha sett de siste videoene dine syns jeg du virker som verdens herligste jente 😀

      Jeg har merket at du ikke poster så mange bloggposter som før, men det gjør ingenting. Det er mer og mer kvalitet i innleggene dine, og da er det kjekkere å følge deg. Ha en fin kveld! <3

      1. Hei, åå så hyggelig 🙂 Jeg kommer til å fortsette med youtube-videoer fremover, synes det er kjekt å vise hvem jeg er, klem! 🙂

    8. Er det mulig! Jeg bor og jobber i bangkok , men er hjemme til jul/nyttår.. Hadde vært gøy å møte deg/dere her så kunne jeg vist litt rundt:)

      Masse god tur regardless:)

      1. Hehe så hyggelig!! Gleder oss til BK 😀 WIII 🙂 Tenker å feire på Le Bua Tower, Sirocco! Vært der?

    9. Du er så skjønn! Jeg synes det hadde vært veldig gøy å være med deg på trening, for å se hva du gjør og sånt. Det krever en kameramann, da, men det har du vel noen som kan hjelpe deg med 🙂 Ellers er alle “challenger” morsomme, hvis du og J hadde gjort en sammen for eksempel! Søk på challenge på YouTube, så finner du mange ideer.

      1. Hehe, jeg vet ikke om treningen min er så interessant 😛 Nå for tiden er det kun kardio 😀 Men ja, skal absolutt søke på challenges på YT!! Takk for tips 🙂

    10. Hei Lene! Jeg har noen tips til du reiser til Bangkok, der var jeg selv på nyttårsaften i fjor. Hotellet The Muse er suuperfresht og den italienske restauranten der MÅ prøves! Restauranten KOI (asian fusion) er også et must. Og om dere vil teste noe virkelig unikt, book “dining in the dark”! God tur, fine du <3

      1. Hei åh herlig!! Så gøy! Dining in the dark?? Ææ får vi ikke se hverandre da? Hehe høres spennende ut da, det må vel prøves ut 😛

    11. Hei fine du 🙂 En ting jeg savner, som jeg skjønner veldig godt at det er mindre av, er oppdateringene når du er på ferie.. Jeg interesserer meg for reise og utland, så trist at du lager forhåndslagede innlegg når du er på ferie og ikke oppdaterer direkte fra stedet 🙁
      Men jeg forstår så godt at du vil være på ferie når du ER på ferie altså..

      1. Hei, ja jeg skjønner 🙂 Jeg kommer jo alltid med innlegger av turene i etterkant 🙂 Så jeg skal være flinkere på det altså, men orker ikke blogge når jeg er på tur <3 Da vil jeg bare kose meg og nyte <3 Klem

    12. Hei Lene ❤️ Du er sånn ett skjønt vesen! Har ett spørsmål, hva heter de fargene du har malt med på veggene? De er bare døds lekkre ❤️

    13. Hei!
      Fantastisk fin video! Måtte faktisk se den 2 ganger fordi du stråler og er så inspirerende!
      Kan du legge ut en video av hvordan du lager akkurat den hårfrisyren du i denne videoen, og hvilke produkter du har brukt? Det tipper jeg det er maaange som vil se! 🙂

      1. Hei, tusen takk!! 🙂 Så snill du er. Jeg har bare brukt Mast sin volum krølltang! Og laget naturlige krøller 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg