Snadder til høstgarderoben

Annonse i samarbeid med NA-KD

Hei fra høstkalde Oslo ♥ Mandag og klar for enda en ny uke med masse gøy på agendaen, starter uken med å dele noen dryss av klær som kanskje kan inspirere dere til å fylle på garderoben litt. Denne lille “haulen” består av basic plagg som fint kan kombineres sammen, og med andre ting. For meg er det viktig å ha de “nøkkel” plaggene som man alltid kan føle seg vel i og som er enkle å slenge på seg til alle mulige farge-kombinasjoner. Alltid når jeg er usikker på hva jeg vil ha på meg, og har tidspress, velger jeg alltid enten en jeans, eller en skinnbukse kombinert med enten topp eller t-shirt og en skinnjakke eller en blazer over. Det er ALLTID safe ♥ Og veldig greit å ha slengende i skapet. Man trenger nødvendigvis ikke så mye klær om man har basic som går til alt, det er ihvertfall mitt mindset (selv om jeg har mye klær så bruker jeg nesten alltid bare basic klær – med noen tvister av spennende spiss-produkt) Here we go! Og ps ; Med koden ORVIK15 får dere 15% på absolutt alt fra NA-KD.COM

Først en fantastisk COOL Levis´ modell. Elsker vasken, fit’en er råfin, den er komfortabel (stretchy) og sitter som et skudd i stumpen! Superfin å kombinere enten med en enkel tubetopp eller hvit t-shirt. Skal ikke mer til, for å få en ganske HOT look.


Levis jeans her / Hvit t-shirt her

Skinnbukser er livet om dagen – de har jeg mange av, og som regel ender jeg opp med det når jeg skal i middager, lunsjer, eller ut. En skinnbukse er liksom alltid “det lille ekstra” Kul med både t-short, topp og ikke minst – en oversized blazer. Og denne blazeren er NYDELIG i fargen.

Skinnbukse / Blazer

Enkle tubetopper har også blitt en favoritt om dagen.

Beige tubetopp / svart tubetopp / skinnbukser

Jeg har fått totalt-hekta på litt lengre skinnjakker med belte i livet om dagen, synes det er så sexy! I svart – og så fant jeg en i tidenes flaskegrønne farge. ELSK, den skiller seg ekstra ut og er dødsfin til en svart jeans eller bukse.

Jakke her

I tillegg til skinn og jeans så er jeg glad i bukser som skiller seg litt ut. Som denne creme-fargede buksen med splitt fremme. Den sitter som et skudd i livet og bak i rumpa, samt at den blir litt mer rocka siden den har splitten fremme. Et par sexy boots og en enkel topp og blazer så er du good to GO på det meste.

Lys bukse her

Og sist men ikke minst denne elskverdige boblejakken. Detaljene på den, fit’en og fargen. SUPERB!

Bobblejakke ♥

Håper dette innlegget kunne være litt til inspirasjon! Ønsker dere en fin høstkveld videre ♥

15 kommentarer
    1. Utrolig fine klær, men har du tenkt over å vise frem litt mer fornuftige valg av klær? Fokus på gjenbruk og bærekraftige materialer? Det hadde virkelig vært topp!
      Vet mange er flinke til å gi bort klær til Fretex o.l, men det hjelper jo lite når det stadig kjøpes inn nye. Bare en liten tankevekker 🙂

    2. Hei. Mye fint tøy. Hvordan forholder du deg ift. miljø, og hva er dine tiltak du gjør i hverdagen? Kjøper du noen gang klær brukt?

    3. Så råe outfit! Kjempe kul butikk som jeg aldri hadde hørt om før! Jeg får beskjed om at koden ikke oppfyller kriteriene til de to buksene som du har på som jeg vil kjøpe 🙂

    4. Du nevnte for litt siden at du var for fullt tilbake på bloggen, men de siste to ukene har det kun vært ett blogginnlegg/reklame. Du har heller ikke godkjent kommentarer på en hel uke 🙁

      1. Ja, beklager så mye <3 Legger meg helt flat Siren <3 Instagram er liksom blitt kanalen min nå, men nå som podcasten kommer blir det jo til at jeg byr på meg selv på en helt annen måte 🙂 <3

    5. Hei! Hva skjer med bloggen din, Lene? Titter inn daglig, men til den store skuffelsen…Ingen nye innlegg, og de siste innleggene er annonseinnlegg. Dessverre mister du meg som leser om det fortsetter sånn :/

      1. Heii kjære deg. Ja jeg tar full selvkritikk her – jeg vet ikke, jeg har nok mistet litt blogge-gleden <3 MEN, nå skal jeg lage PODCAAAAAST så da blir det jo forhåpentligvis enda bedre! 🙂

    6. Hei!
      Elsker Levis buksen. Hvilken størrelse har du i den, og har du andre Levis bukser hvor du har samme størrelse?

    7. Hvilken størrelse har du i den hvite buksen? Syns na-kd sine bukser er vanskelige i størrelsen, har bare opplevd at de enten er for store eller for små.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg