Snacks i garderoben

Annonse i samarbeid med NA-KD / ORVIK15 gir 15 % på absolutt alt fra NA-KD


Jeg elsker å gjøre disse haulene! NA-KD har så sinnsykt mye fint, elsk! Her er mine favoritter denne gangen ♥ Elsk på ALT!! Håper det faller i smak hos dere også! Gleder meg så til å bruke dette fremover. Mine favoritter denne gangen er … ALT? Men spesielt settet med det hvite skinnskjørtet og blondetoppen. Ull-settet, og begge skoene. Og jakken, og …… Haha!

Blonde topp ♥ Skinnskjørt

Jumpsuit ♥ (Ps – sitter som et skudd i rumpa og er veldig behagelig på. Typ sånn stoff som holder seg og ikke utvider seg. Elsk!)

Rød topp ♥ ELSK, it´s so poppy!!

Joggesko-ELSK!! Disse er så fine! ♥ Du får de her.

Og denne jakken her er drømmen. Endelig fikk jeg tak i den igjen, den har vært utsolgt lenge! Stor og god, perfekt til iskalde dager.

Og skoene fra Mango er bare SUPERELSK!

Jakke ♥ Sko

Skinntopp med knytting og oversized armer ♥ Dere får den her.

Sist men ikke minst et helt fantastisk deilig “ull”sett, som jeg i tillegg til kimonoen i leopard (som jeg viste dere på torsdag) kommer til å bo i i jula! Er så behagelig på, og klør ikke.

Genser ♥ Bukse

Husk at Orvik15 gir dere 15% på alt dette + enda mer hos NA-KD! ♥ Senere idag reiser jeg til London, jeg skal på jobb der, veldig veldig spennende! Og etter det så tar jeg ferie, det blir godt! Hjem til jul!

Kjærleik!

6 kommentarer
    1. så fine klær!
      kan jeg spør deg, er du tilgjengelig for å hjelpe til med farger og interiør? og hva er evt.priser?
      Jeg syntes du har det så fint, og jeg sliter med å få hjemmet til å se sammenhengende ut hvis du skjønner!

    2. hei! lurte på om du tok din vanlige størrelse i den sorte skinntoppen/blusen? synes du den er trang rundt skuldre/brystet? den var veldig fin 🙂

    3. For noen fine plagg! Elsker spesielt den fine blondetoppen, må nok vurdere å få meg den

      Bare lurte på noen ting ang New York. Var der for flere år siden, men har glemt mange av de smarte tipsene jeg fikk den gang. Skal reise med samboeren i sommer. Har du noen formening om når det er best å reise – slutten på juni, juli eller starten på august? Vet du har laget en reiseguide (eller flere) fra tiden du har vært der, men har du noen kjappe tips om ting vi burde se og gjøre? Og hvor lenge synes du man bør være der, en uke? 5 dager?

      Håper du har en nydelig førjulstid, og at du får en fantastisk feiring hjemme i Midsund (hvis det er der du skal feire) ønsker deg alt godt, og gleder meg til og følge deg og alle prosjektene dine på nyåret! God jul, Lene❤️

    4. Elsk på alt! Spesielt skoene fra Mango. Du er så flott! Hva skyldes forresten arret på magen din (spør bare av nysgjerrighet, så du trenger selvsagt ikke svare hvis du ikke ønsker)?Gooood jul ønskes deg! 🙂

    5. Hei Lene!
      Har du pakket inn gaven på instastoryen du la ut? Lurer på hvor papir, bånd og kort er kjøpt isåfall, for en nydelig kombinasjon! Juleklem fra meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg