Smykkene mine

♥  day 9: Smykkene dine Smykker har jeg nok av, men desverre så blir de liggende og ikke blir brukt. Rett og slett fordi jeg får nye favoritter hele tiden .. Synd, så nå skal jeg bli flinkere å bruke de gamle, fine smykkene mine også ♥ Men her er 5 av mine favoritter akkurat nå. Er det noe jeg elsker, så er det store statementsmykker, de gjør så utrolig mye med antrekket! Smykke nummer en øverst til venstre er fra Glitter (for lenge siden..) Smykket til høyre er fra Zara, og det nederste er fra Cubus. Disse to er begge fra Zara. Zara er så ufattelig flinke på smykker synes jeg! Hvilket er din favoritt? Jeg har absolutt brukt det fra Cubus mest, superfint synes jeg ♥ Ha en kjempefin kveld! Imorgen tenkte jeg endelig å vise dere bilder av den søøøøte bilen jeg har kjøpt meg, hihihi. Ikveld er det duket for bursdagsfeiring, og jeg har bakt stooooor sjokoladekake. MM!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg