Smykkedilla.

Hei dere. Det ble ingenting av oppakkingen av varene til den nye butikken idag – pga håndverkerene ikke var ferdig å jobbe. Så etter ca 4 timer i telefonen, med mye frem og tilbake, fikk jeg kranglet meg til å få begynnt i morgen i stedet – de klarte i utgangspunktet ikke å være ferdig før fredag, men da satte jeg foten ned.. Hehe.

For dere som ikke vet det, skal vi nå åpne en ny BIK BOK butikk i Ålesund, på Moa Gård – et senter som ligger rett ved siden av der jeg jobber nå. Og jeg er så heldig at jeg skal få drive den! Så nå har jeg mine 10 ansatte på plass, og vi er klare til en ny, og helt fantastisk butikk. Dere aner ikke hvor kul den blir! Det er ett helt annet konsept enn de BIK BOK butikkene vi har nå. Samme klærne altså, men annen innredning og annet utseende. Jeg gleder meg så utrolig mye til å vise dere bilder av mitt nye “barn..” Åpningen er fredag 5 november. Og torsdagen før, skal vi ha VIP kveld – med DJ, goodiebags og masse gode tilbud. Dette blir spennende!

Over til dagens kjøp.. Jeg har fått fullstendig smykkedilla, som dere sikkert har skjønt. Og i dag fant jeg dette..


Elsk! Fra Cubus – 179,-


Yndlings parfymen min.. Mmmmm..

And a new dress, from BIK BOK.

299,- Intervjuet i dag gikk forresten kjempe bra, jeg og Julia ble intervjuet sammen – og jeg fikk for første gang hilse på verdens nydeligste lille Zara, hunden hennes. Ahh, jeg blir så misunnelig.
Nusseliiiig.

Nå skal jeg og Rolf Ivar pakke oss inn i regnklær – og gå tur i ruskeværet.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg