Smoothsummer

collage1I mine tidligere innlegg om Veet og Scholl her, og her – tok jeg for meg Veet sitt nye waxing kit, og Scholl sin elektriske fotfil med pleiende produkter. I tillegg har det også vært duket for en konkurranse, hvor en av dere kunne vinne disse produktene. Vinneren er kåret og hennes begrunnelse til å føle seg selvsikker var denne “Nye klær, og gode venner ved min side får meg til å føle meg selvsikker.” Gratulerer til Amalie Waagen Jørpeland, du får finfin premie i posten med digge produkter som gir deg fine sommerben ♥

Sommeren er jo her, vi er jo midt i Juni allerede. Tiden flyr! Alfa omega for selvsikkerhet når man er ute i solen for meg, er ihvertfall å ha velstelte ben og glatte, shiny legger. Veet & Scholl sine produkter er veldig fine til akkurat dette. Waxing er jo effektivt og billigere hjemme enn i salong, og fotfilen fra Scholl filer vekk det verste og pleier beina med kremer og serum. Digg med babymyk hud til sommeren, am I right?

Uten navn-18-2Uten navn-19-2

Ready for summer, og én uke til sommerferien begynner, glede ♥

3 kommentarer
    1. Kom på en ting nå som du har byttet til UB? Har du fortsatt det fine kontoret ditt sammen med Anette? 🙂

    2. hei :)Bestilte den selvbruningen du anbefalte, men synes ikke jeg ble brun nok. Har smurt meg inn to ganger på to dager. Synes liksom din farge ser mye mer smashing ut enn den gjør på meg. Bruker du noe annet over eller er det bare bildene som lyver litt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg