Smoothiebowl + rumpetrening

HOLA! Vet dere hva jeg har begynt med? Ja, jeg er litt nerd, hehe.. Sover med persiennene på soverommet oppe, så dagslyset sniker seg inn tidlig tidlig! Mye enklere, og koseligere å våkne. Idag var jeg på Barry’s 0715. Fantastisk å gå langs Parkveien til trening så tidlig på morgenen når byen har begynt å våkne til liv. Og ikke minst være ferdig trent til 0815, woho hallo energi!

Siden jeg trener mye spiser jeg også veldig mye proteiner, som er nødvendige for å bygge muskler. Og i dag laget jeg meg en “smoothiebowl” som inneholdt hele 37g proteiner. Digg! Og så er det så godt i tillegg. Jeg er en skyr/yoghurt jente, elsker det. Med deilige bær, yum!


♥ 100 gram mager cottage cheese, et lite beger vaniljeyoghurt uten sukker, 1 stort beger kokosskyr. Miks dette i blenderen, og ha jordbær, banan, mandler og kokosflak på toppen. DIGG!


Tips til rumpetrening ;
Jeg har fått det helt, rumpa skal bygges! Av trening så vet dere jo at jeg gjør eget styrkeprogram, har PT en gang i uken, og prøver å komme meg på Barry’s en gang i uken. Men i tillegg til dette, prøver jeg å snike inn mitt eget lille rumpe-program. Ikke alltid jeg rekker alt, men jeg prøver! Har dere trappemaskin på senteret hvor dere trener? Det er det mest geniale. Gir meg mye mer utbytte enn å stå på ellipsemaskinen feks, jeg løper jo intervaller og men må si at trappemaskinen scorer høyest på listen. Jeg prøver å gjøre 30 minutter på den så ofte jeg kan, og jeg er ALDRI så svett som når jeg går på den. 30 minutter blir ca 120etasjer og over 2000 trappetrinn, det er bra for rumpe og lår det. Og om jeg ikke gjør styrkeprogrammet mitt en dag slår jeg til med disse øvelsene for rumpa : Knebøy, markløft og bootybuilder (evt hiptrust) og “sideveis gange” hvor jeg har strikk rundt anklene. TUNGT, raskt og veldig effektivt! Try it! 3 set x 12-15 på øvelsene og 3 set x 15 skritt med sideveis gange. Alltid gøy å jobbe mot mål, og se resultater underveis!

Klemmer

8 kommentarer
    1. Hei fine Lene! Jeg har et interiørspørsmål til deg, og håper du kan svare 🙂
      Vi pusser opp en svær bolig om dagen, og nå står gjesterommet for tur. Jeg har lyst til å være litt vågal med farge, og vurderer stuefargen din, warm blush. Hvordan tror du den vil bli på et lite soverom? Bør jeg kjøre en kontrastvegg eller male hele rommet med den?

      Blir svart nattbord osv litt hardt mot fargen? Tenker kanskje kobber og svarte detaljer, men redd det blir litt mye på et 6 m2 kjeller-rom uten så mye lys… Vil gjerne ha meningen din:)

      Klem!

    2. Jeg pleier som regel å dra opp til Holmenkollen for trappetrening. Elsker det! Men jeg har også lurt på om treningssentrene i Norge snart får de trappemaskinene. Vi er jo alltid litt sent ute med alt.. så hvor finner man denne trappemaskinen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg