Smooth skin

Hei dere ♥ Pheew her går det i ett om dagen. Men det er bare GØY! I går og idag har jeg pakket ned alt av ting, og skal flytte ut av leiligheten imorgen, og inn i en ny en til den nye er klar! Nå er gulvet snart på plass og det ser bare helt latterlig flott ut, herlighet så gøy å se at det tar FORM!



Tips & triks for en litt smudere hud kommer her ;

Jeg titter innom for å dele et av mine beste tips nå som høsten er her. I tillegg til deilige masker som fresher opp, og fuktighetskrem – så har jeg et lite triks som jeg bruker enkelte dager. Nå som det er kaldere i været er det utrolig lett å få tørr hud, og ofte kan jeg nesten føle at huden er så tørr at sminken legger seg litt som et lag utenpå selv om jeg ikke bruker så mye. Dere kjenner kanskje igjen følelsen? Av og til vil bare ikke hverken sminken eller sminkekosten samarbeide og man føler seg litt .. Ja hva skal man si, i mangel på bedre ord – ufresh! Jeg føler ekstra på det nå som jeg er inne i den ene uken som vi jenter må gjennom, hehe. Og da! Kom jeg på at jeg så gjerne ville dele det med dere.

Denne her er bare et lite mirakel. Den heter faktisk Miracle Oil også, og jeg må si jeg synes den lever opp til det navnet. Det geniale med denne er at det er enn all-over olje. Kan brukes i ansiktet, på kroppen og i håret! Så lukter den friskt i tillegg! (Takk for tipset min kjære Maria ♥) Jeg kjøpte denne på Taxfree i sommer.

Jeg blander den i fuktighetskremen min om morgenen de dagene jeg føler for en litt smoothere hud. Og gjett om sminkekosten og sminken er lett å håndtere. Fuktighet er noe av det viktigste for huden nå som været har skiftet. Jeg sliter også veldig med tørr hud rundt nesen, og da bruker jeg en krem fra apoteket som fikser den tørre huden / eksemen på to dager. Den er fra La Roche-Posay og heter Cicaplast.

Mirakel oljen har jeg også i håret når det føles tørt og på kroppen når jeg vil glinse litt ekstra, hehe. Genialt produkt!

Nå skal jeg lage hjemmelaget Chili Con C og pakke ned resten! Ciao ♥

11 kommentarer
    1. Neste gang,prøv Biotherm sin Liquid glow-skin best! Ganske stiv pris, men ekstremt drøy i bruk. Søk den opp på Google. Den er veldig bra!

    2. Hei! Hvis dette er en olje, hvordan kan du bruke den når du har vipper egentlig?
      Lurer veldig, da jeg har vipper selv:)
      Takk for svar:)

    3. Hei Lene Såg på snapchat at du hadde kjøpt duftlys! Vil anbefale deg å skjekke ut Burn Cancer sine duftlys, mange forskjellige dufter og veldig fint design! 199kr per lys og inntekt går til blant annet Ung Kreft! Fine lys og et godt formål ☺️ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg