Smokey eyes

Da jeg var modell for AMFI Magasinet sist, ble jeg sminket av en superflink stylist. Hun sotet øynene mine så fint synes jeg, og brukte en såkalt smudger – øyenskygge, som bare gav en helt syk LOOK. Vet ikke om dere husker den .. Men, uansett – siden har jeg vært på utkikk etter en lignende skygge, og jeg har funnet en fra coverbrands som jeg har blitt superglad i. Det er ikke en smudger, men jeg blander den med vann, og da blir den helt fantastisk!! LOVE IT. Jeg har brukt den hele helgen. Den sitter supergodt! Og blir ganske “tykk” når man blander den ut. Dere finner den HER. Jeg har nr – 66. Som dere ser, blir den ganske kraftig svart. Og nå skal snart denne svarte øyenskyggen snart bli plassert på mine øyelokk igjen. For vi må nemlig snart begynne og gjøre oss klare til RIHANNA konserten ikveld! Vi skal ut å spise så tidlig som kl tre, og allerede halv syv skal vi være på Oslo Spektrum, GLEDE PÅ JORD!! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg