Smileyface

GOOOD tirsdag! To day is a good day  ♥ Solen skinner, vårfargene er på, og jeg og Maria har booket oss tur til Egypt! *Klappeihendene åååhsomjeggledermeg* Nå er jeg på vei ut døren til Olivia Hegdehausveien for å spise deilig lunsj sammen med søteste Martine. Deretter bærer det til miinto.no i studio for å ta bilder av de alt for herlige vårklærne som kom inn igår. Oh yes – that’s right. Paljetter i de deiligste vårfargene. Jakken kommer ikke ut helt enda, da den er under produksjon. PERFEKT til våren, og varme dager. Bare GLED dere til resten av vårnyhetene som kommer inn. Jeg er ihvertfall helt i ekstase. Kanskje dere får en liten smakebit i neste uke.. Har jeg sagt hvor mye jeg elsker barnet mitt, Styleway.no? “Dreams don’t work unless YOU do” YES! Have a NICE sunny day, hjerter. Har jeg forresten påpekt i det siste hvor glad jeg er for at dere følger bloggen min?? Tusen takk ♥ Skjørt fra Styleway By Lene Orvik (kommer snart i butikk – idag/imorgen) Topp Nelly / Jakke BIK BOK / Smykke Zara / Lue BIK BOK / Solbriller Le Specs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg