Smiles!

Da, etter flere timer med blogg arbeid, kunne jeg endelig hoppe i dusjen, begynne på pakkingen og gjøre andre ting. Merkelig, men jeg er alltid så utrolig stresset dagen før jeg skal noen plass. Selve pakkingen går jo fort unna, men det er plutselig så mye annet som dukker opp. Jeg har faktisk nesten glemt å spise idag. Det har omtrent kun gått i sjokolade. Nå kan jeg snart slappe av i sofaen sammen med Rolf Ivar, taco (NAM, gjett om jeg har savnet norsk taco) og to filmer. Herlig! Nå holder jeg til og med på å bleke tennene mine, lenge siden sist! Jeg bruker tannblekings penn fra prowhite. Den har man på tennene i 20-30 minutter, og da har man tid til å gjøre andre ting innimellom, som feks å pakke ferdig og planlegge antrekk til imorgen! Multitasking er fint det! Se bort i fra den lite strukturerte pakkingen, må gå over etterpå. Hih. Elsker forresten senneps gult. Fintfint. Over til tannblekingen. Om dere vil prøve, gjør dere dette : Trykk på linken under. Bestill ProWhite sin tannblekningspenn og skap proffesjonelle resultater hjemme. 0 kr for 30 dager, betal kun for porto og eks (Reklame) Dette er forresten utrolig billig. Det er et abonnement, så om man ikke vil abonnere mer, må man si opp abonnementet. Husk og lese betingelsene. Altså dere får 30 dagers tannbleking til kun kr 49,- (Porto og eks) Gjør det grundig. Og riktig. Puss tennene. Bruk tanntråd. Smør blekingen på tennene. La tørke i ca 30 sekunder. Lukk munnen, og la virke i 20-30 minutter. Puss tennene igjen, og skyll munnen – slik du er sikker på du har fått fjernet all blekingen. And then … SMILES!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg