SMILE!

Denne uken har jeg endelig fått testet ut den tannblekingspennen jeg skrev om for lenge siden. Synes det er så fint med ekstra hvite tenner når man er brun, så det passet perfekt og teste den ut her i Italia. Jeg liker den veldig godt! Slik bruker man den : 1. Puss tennene, og bruk tanntråd før du begynner å bleke tennene. 2. Smil bredt og smør gelen på fortennene. Man vrir bare på tannblekingspennen til det kommer gel ut. Jeg smør på ganske mye, sånn jeg er sikker på det fungerer. 3. La “tørke” i 30 sekunder før du slapper av i leppene. 4. Vær forsiktig sånn det ikke kommer bleking på tannkjøtt og lepper. 5. Ha tannblekingen på i ca 20-30 minutter. Jeg synes ikke den er så alt for sterk, for tidligere har jeg merket at det iser i tennene etter noen ganger med bleking. Det gjør det ikke med denne. Det står på pakkningen at man skal bleke 2 ganger om dagen for best mulig resultat. Men jeg har bleket de 2-3 ganger på en uke, og det har allerede gitt kjempegode resultater! Så lurt og ikke bruke for mye, da det fungerer likevel. Tannblekingen får du kjøpt til 0,- for en måneds forbruk. Du betaler kun 49,- for frakten. Om man bestiller, har man sagt ja til et abbonement, og om man ikke ønsker å motta mer enn èn gang, må man bare si opp abbonementet. Kjøp tannblekingen her : Bestill ProWhite sin tannblekningspenn og skap proffesjonelle resultater hjemme. 0 kr for 30 dager, betal kun for porto og eks (Reklamebasert lenke) Ps: Man MÅ være over 18 år for å bestille. Husk og les betingelsene. Meg i fulle forberedelser tidligere idag.. Puss puss, så får du en suss. Smil så bredt når du smører på tannblekingen, og vent 30 sekunder til den “tørker..” Hehe, ser helt weird ut men, man må lide for skjønnheten dere! SMILE! (Dette er et reklamkebasert innlegg, men et produkt jeg går 100 % god for selv!!)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg