SMIL til 02015

Igår var vi på UNICEFS humorkveld. Jeg, Henriette, Lisa og Malene. Det var en veldig fin kveld. En god sak, mange mennesker, god mat, bra underholdning og ikke minst – mange rørende innslag / historier / bilder. Vi i Norge må bli flinkere  til å tenke over hvor godt vi har det. Vi har alt vi trenger, og har ingenting å klage på. Livet er skjørt, og det og kunne hjelpe andre er en fantastisk god følelse. Tenk å bidra til at foreldreløst / fattige barn kan få en lysere fremtid. Det er fantastisk å tenke på. Jeg har selv blitt UNICEF fadder, og det føles så godt. Gleder meg til å kunne hjelpe barn som trenger det. Det håper jeg dere også vil. Send SMIL til 02015. Kvelden i bilder Henriette, meg og Lisa. Jeg har kjole fra BIK BOK og sko fra Forever 21. Henriette kjole fra Zara og sko fra ACNE. Lisa har kjole fra H&M og sko fra Jeffrey C. Gabrielle var èn av artistene som opptrådte med ring meg. Mye energi den dama der! Nydelig tapas. Fine jentene mine :* Håper dere vil sende et 🙂 eller ordet SMIL til 02015. Gjør en forskjell.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg