Smart frokost / lunsj

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
HEEEERLIGHEET! Jeg er overveldet!! Kan ikke få takket nok for fantastiske tilbakemeldinger, dette hadde jeg IKKE ventet ♥ Leste kommentarer og koste meg i hele går, og i dag! Måtte lese alle høyt for Gard i går fordi jeg synes det var så stas. Dette betyr utrolig mye for meg, det skal dere vite. Og det gav absolutt mersmak! Hadde nesten lyst å spille inn en god morgen og tusen takk video, hehe.. Men det er jo bedre når man får litt mer ut av det. Gleder meg innmari til å lage del to av “Hej hej videoblåggen..” Det var godt å komme ut av komfortsona! Virkelig, og det gjør meg enda mer motiver til å vise hvem jeg er her inne. Tusen takk for at dere er så fantastiske. Så positive, blide, støttende og rett og slett skjønne! Dere sier jeg er skjønn og herlig, hva er dere da?? Jeg setter så pris på dere. Nå skal vi ha det gøy fremover, dere ♥


 

Over til overskriften, så har jeg smekket sammen en smart lunsj, som både egner seg hjemme og på farten. Det tar få minutter å lage den, og den er supergod. Veldig enkel, men veldig namnam!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAEneste du trenger er : Speltlompe (jeg synes Buer sine er gode,) hvitost, kjøttpålegg. Av tilbehør kan man velge hva man vil, ketchup, sennep, krydder, salat etc. Her er det ingen grenser! Det ble en veldig enkel en idag siden jeg nettopp kom fra trening, og veldig snart skal i et møte. 2-3 speltlomper, hva enn du trenger for å bli mett. Jeg pleier å spise 1-2 og en gresk yoghurt i tillegg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOg vet dere hva som er helt nydelig? Smelte den i mikroen ♥ Da er det ofte godt med ketchup, litt løk og krydder.

Smakelig måltid! (Og en STOR klem fordi dere er så gode med meg!)

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg skriver en litt fortvilet melding her fordi jeg ikke helt vet hvor jeg skal henvende meg.
      Rett før jul kjøpte jeg 2 par fantastiske par sko fra sko-kolleksjonen din. De er helt nydelige, men desverre litt for små i str.
      Jeg ringte så kundeservice og fikk beskjed om å sende skoene inn for å bytte str.
      Skoene ble sendt rekomandert til adressen vedlagt i pakken, men jeg har ikke fått noe tilbakemld eller hentelapp på at skoene vil bli sendt i 1 str større tilbake.
      Jeg har forsøkt å ringe kundeservice flere ganger men får ikke svar der.
      Kan du hjelpe meg?

    2. Mmm, høres godt ut! 🙂
      Jeg må bare tipse deg tilbake om min absolutte favoritt-smoothie, anbefales på det sterkeste! 🙂
      Den inneholder:
      – en avokado
      – en pære
      – saften fra en halv lime
      – en “tommel” med ingefær (evt, mindre om du ikke er så glad i ingefær)
      – litt eplejuice

    3. Hei! Ref. spørsmålet ditt på SnapChat om tips til hundenavn. Før vi visste at vi skulle få en guttevalp, så satt vi opp noen jentenavn vi likte. Kanskje du liker noen av de 🙂 Selma, Embla, Ylva, Wilma, Frøya, Mila (det siste var kjæresten min sitt forslag – han ville oppkalle valpen etter Mila Kunis, haha). Masse lykke til med valpetiden. Vår Toller valp er nå litt over 3 måneder, og vi storkoser oss med han hver eneste dag 🙂 God klem til deg

      1. ÅÅÅ <3 Har du Tollervalp??? Såå kos <3 Har drømt om voffsen i natt jeg altså, gleder meg sånn! Jeg elsker både Embla, Ylva og Frøya, alle de er navn på min liste!! 🙂 <3 Så det var litt gøy, hihi. Jeg liker også Lykke og Alva. Gard liker Arya <3 Så vi får se hva vi blir enige om, hehehe. Regner med dere koser dere ihjel!! Kan ikke vente med å holde henne, ååå 🙂 Stor klem

    4. Hundenavn: Sasha, Kira, Milly, Bella, Bailey, Luna, Molly, Lizzie, Misty, Radja, Ronja, Nala, Penny

      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg