Små hverdagsgleder

IMG_6881

Igår tuslet jeg meg en tur innom Milla Boutique for litt påfyll av ting og tang til kjøkkenbenken. Salt med chili, salt og pepper, olivenolje med hvitløk, og sist men ikke minst – kaffe sirup med karamel! Det er små hverdagsgleder som gjør at jeg får lyst å stå opp om morgenen, hehehe. Spesielt sistnevnte. Jeg elsker morgenkaffen min, og liker at den er litt søt. Så denne sirupen passet meg midt i blinken. En liten dæsj med denne, så får du en fin start på dagen altså, hehe.. Det lover jeg!

IMG_6879IMG_6880IMG_6882

Helen tipset meg også om at det finnes en vaniljesirup på Home & Cottage, så jeg skal nok snike meg dit å kjøpe den også. Ellers gleder jeg meg til høstkvelder her hjemme, fyr i peisen, tøfler, og matlaging med gode oljer og krydder. Mm! Begynner å glede meg smått til høsten faktisk, det skal jeg innrømme. Elsker at vi har fire årstider, da får man jo hele tiden variasjon.

Så, for en perfekt morgenkaffe. “Ciocattino” kaffe (sjokoladesmak) fra Nespresso, og S1 Coffee Syrup med Caramel.

Igår var jeg på The Well med Helen og Malene, skikkelig kvalitetstid! Koste oss med massasje, bading og deilig middag. Så har de begge overnattet her. Helen har bursdag idag! Så nå skal jeg og Malene snart vekke henne med frokost og gaver, hyggelig start på onsdagen.

SUSS til dere!

10 kommentarer
      1. Neimen.. Nå tuller du? Det er det verste jeg har hørt. Levi er min hjertesten og er VERDENS søteste!! Man kan jo synes hunden sin er søt fordi man ikke blogger om henne hele tiden? 😀

      2. Jeg gir meg ende over. Må Lene utlevere alt om livet sitt til deg? Hvis du ikke ser bilde av hennes venner på en liten stund, er vi mindre søte da? GI dama litt privatliv da menneske… Google nettvett, så slipper du å bæsje på leggen med slike kommentarer i fremtiden.. Hadegodt <3

    1. Hei Lene Tenkte jeg skulle prøve den kaffesirupen, steamer du melk og har i kaffen sammen med siruppen eller bare kaffe og sirupp? Flott blogg. Anita

      1. Heia, ja gjør det – mmm! <3 Jeg steamer melk ja, og blander den i kaffen, så har jeg i sirupen 🙂 Klem

    2. Hvilken type melk bruker du når du lager slik kaffe? 🙂 Har Nespressomaskin med steamer, men synes bare det er helmelk som gir den ønskede konsistensen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg