Små hverdagsgleder

Etter mange timer med jobbing, føler jeg det er ordentlig på tide med Lene-tid.. Så nå har jeg dempet belysningen, tent stearinlys, slått tv’en på lydløs, pakket meg inn i pleddet og puuuh .. Endelig kan jeg slappe av og ha ordentlig kosekveld. Kjøpte med meg favorittbladet mitt på vei hjem tidligere, og nå sitter jeg her med en kopp varm kakao med krem på toppen. Her snakker vi små hverdagsgleder, som gjør en ganske så lykkelig :-* I am in love with this magazine! Selv om jeg faktisk noen ganger glemmer helt av å kjøpe det, rett og slett fordi jeg nesten aldri har tid til å sette meg ned å kose meg med det . . Så nå, har jeg endelig bestemt meg for at dette bladet skal dumpe ned i postkassen hver eneste måned, wihii glede! Synes alle skal sette av minst én dag i den travle hverdagen til å slenge seg ned i sofaen med kakao, te, kaffe eller hva det måtte være, ett pledd, stearinlys, totalt stillhet og favorittbladet sitt. Tenk, ja det synes jeg vi alle fortjener :-* Jeg la nettopp inn en bestilling på Costume hvor jeg får 3 utgaver + en beautybag (wiii) fra gloMinerals til 149,- I tillegg betalte jeg frakt på rundt 50,- så tilsammen endte det på under 200,- Superlykkelig og fornøyd jeg nå, og ikke minst – endelig dumper favorittbladet ned i postkassen én gang i mnd. Det fungerer sånn at man får giro i posten på forskudd, så man slipper å betale det men én gang.. Gleder meg allerede jeg!! Hello inspirasjon. Jeg bestillte min velkomstpakke her Affilate Kjempekos Kjolen jeg fikk på døren idag var ALT for stor . . Planen var jo å ha den på på Blog awards imorgen, men nå vet jeg ikke helt.. Nålen på symaskinen er selvfølgelig knekt, og butikkene er stengt, imorgen rekker jeg ingenting for da er det rett fra jobb og på pre-party med Hendrix og Modettejentene. Gleder meg masse masse. Håper bare jeg finner en kjoleløsning. Noe jeg sikkert gjør. Sikkerhetsnåler? Oh YES! Nyt kvelden jentene :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg