Små frågor . .

God kveld fine! Nå har bloggen blitt hele 2 år, og 1 mnd allerede. Tiden flyr virkelig fort. Jeg er så takknemlig for at jeg har så fine lesere som dere. Så positive, snille og gode. Tusen takk ♥ Man blir gjerne litt “blind” av å holde på med det samme over en så lang periode, litt vanskelig å se hva man evt kan gjøre bedre, hva man kan gjøre for å inspirere mer – og rett og slett om det er noe annet man kan skrive om? Det går gjerne i det samme, og man kan til tider gå tom for inspirasjon også – så derfor har jeg noen få spørsmål til dere. Spørsmål som forhåpentligvis kan bidra til at det blir enda hyggeligere for dere å klikke dere inn her .

  • Hva vil du ha mer av?
  • Hva vil du ha mindre av?
  • Er det noe du savner?

Veldig greit å ta en liten “opprydding” inni mellom, jeg vil jo gjerne at bloggen skal bli bedre, og bedre, oooog bedre – og det viktigste for meg er at dere er fornøyde også, så innspill fra dere tar jeg imot med åpne armer. Setter veldig stor pris på tilbakemelding ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg