Sluttvurdering : Braun Silk Èpil

Annonse
Jeg har i en periode på over 2 mnd testet dette nye produktet til Braun, og her kommer jeg med en sluttvurdering for de som måtte lure på hvordan produktet fungerer. 
♥ Sluttvurdering av Braun Silk Èpil SkinSpa 7979 Premium Edition :
Epileringen :  Som jeg skrev sist, så synes jeg at epileringen med denne gjør litt vondt, men ikke så vondt at man ikke klarer det. Og den har faktisk gjort at hårene har vokst ut saktere, noe som er tipp topp! LIkevel så klarer ikke jeg helt å legge fra meg barberhøvelen, rett og slett fordi det er denne jeg har brukt i alle år, dessuten er det mye lettere å ta med seg en liten høvel i toalettmappen når man skal på reise. Sluttvurderingen her er at produktet er veldig bra, og ihvertfall for de som heller foretrekker epilator foran barberhøvel. 
Eksfolieringen :  Denne bruker jeg nesten hver gang jeg dusjer, den ligger fast i dusjen. Det er bare å skru den på, og deretter massere den rundt omkring på kroppen. I ferien har jeg lagt den igjen hjemme, og erstattet den med en vanlig skrubbehanske, men det er fordi jeg tenker på bagasjevekten. Jeg gleder meg til å komme hjem til den igjen, for denne liker jeg skikkelig godt. 

Ansiktsrengjøringen : Denne fungerer som sagt veldig godt som ansiktsrengjører, og fjerner sminken ganske effektivt (opp til seks ganger mer enn en vanlig sminkefjerner) Jeg synes den er kjempegod, men siden jeg ikke bruker så veldig lang tid på kveldsrutinene mine, blir denne kun brukt når jeg skal gjøre det lille ekstra med huden. Fjerne sminken, ha på skrubb, rens og fuktighetsmaske- da liker jeg og bruke litt ekstra tid, og da er denne perfekt. Ca 1 gang pr. uke, og den er superdeilig, føler liksom at man får i gang blodsirkulasjonen i ansiktet.
  Det her er ihvertfall mine meninger, og erfaringer – er det noen andre som har denne, og hvordan fungerer de ulike på dere? 

Har forresten kåret vinnerene som stikker av med et sånt sett hver, Kristine og Martine – dere har fått mail ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg