Sløvedag

Idag har vært totalt sløvedag for min del, og nå er det sengen, massevis av snop og serier på mac’en. Har forresten lastet ned siste sesong av Gossip Girl nå, har ikke kommet lengre enn til episode 2, nesten sånn at jeg prøver å “spare” litt på de 8 siste episodene. Har jeg mye å glede meg til eller?! Ikke avslør noe bare, hihi.. Jeg fant pæreburs og ananasbrus på Deli De Luca, jeg er i lykkerus! Har dere smakt det? Visst ikke er det bare å gå på leting, hihi. Trodde bare vi hadde sånt i Møre og Romsdal, men jaggu fant jeg det her i Oslo også, herlig! Ha en deilig søndagskveld, det skal ihvertfall jeg :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg