Slik gjør du deg sommerklar

Her er 4 gode tips fra meg til dere om hvordan dere kan gjøre kroppen sommerklar. Selv reiser jeg på ferie om 10 dager, så jeg har allerede begynt med forberedelsene ♥ Alltid deilig og ha en skikkelig alene/jentedag før man drar hvor man peeler seg, lakker negler, osv osv ♥ Enige? Her er noen produkter som jeg gjør meg sommerklar med! Loofah body scrub fra Ole Henriksen Konjac sponge, for tørr og sensitiv hud Scent secure gold – En oljefri farget fuktighetskrem som gir deg en solkysset glød samtidig som den hindrer “selvbruningslukt”. Kan brukes over hvilken som helst selvbruning. Baby Foot – som fjerner død / tørr hud og etterlater myke babyføtter. Fungerer som BARE det! OBS! Denne bør dere ta 7-10 dager før dere reiser, sist jeg brukte den gjorde jeg det rett før ferie, og beina flasset / skiftet hud MENS jeg var på ferie = ukult. Dere får – 20 % på disse produktene ved å bruke kode LENE, ved kassen. Ole Henriksen er allerede på – 20 % og hele salget finner dere her. Coverbrands har forresten fått ny hjemmeside nå, med spennende nyheter og mer variasjon, nettsiden kan dere besøke her ♥ Før jeg avslutter, må jeg bare vise dere disse babyfoot sokkene, de er så søte, klønete og store på samme tid, hihi. Føler meg passe rar når jeg har de på. De skal forresten være på i ca 2 timer, så len dere tilbake i sofaen med blader, en god kopp te og litt snoperier. Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg