Slapp søndag

Hei dere fine! Det er så fantastisk vær ute idag, og jeg har enda ikke kommet meg ut i frisk luft! Muligens på tide nå? Ski frister, korketrekkeren frister, alle slags utendørs aktiviteter frister.. Men jeg.. Jeg sitter og drømmer meg vekk i utenlandsreiser ♥ Jeg har liksom ikke hatt tid til å reise i år, men nå planlegger jeg og bestis Maria en tur i April. Hverdagsgleder! Vi skal bare en uke, så å dra noe særlig langt frister ikke .. Og Spania er jeg ganske lut lei av for å være ærlig. Men, vi driver faktisk og vurderer Egypt. Veldig usikker på hva jeg tenker om Egypt. Hører jo så mye rart. Jeg har til og med kontaktet UD og spurt de om det er trygt å dra dit. Noe jeg regner med det er. Ihvertfall til turiststedene. Vi har vært innom både Hurghada, El Gouna og Sharm El Sheikh. Det er så fantastisk mange fine hoteller der! Men til hvilket sted burde man dra? Altså, vi craver sol, avslapping, basseng, strand og god mat. Thats it. Bryr oss hverken om uteliv eller noe særlig shoppingmuligheter. Vil bare være på et fint sted, hvor vi kan slappe av maks. Jeg synes Egypt ser utrolig deilig ut jeg? Men man blir jo med én gang litt skeptisk når man hører negative ting.. Hva sier dere? Tips taes imot med stort takk ♥ Sapp frøken i totalt søndagsmodus. Håper dere har en litt sprekere dag enn meg idag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg