Slapp mandag

Hei dere ! Håper dere har en fin start på den nye uken. Igår sovnet jeg rundt kl 10, og sov nesten 12 timer i natt. Tror kroppen trengte hvile og litt ekstra søvn! Så nå har jeg jobbet noen timer fra sengen, og har endelig kommet meg opp. Mandager er alltid litt trege, har ikke helt klart og lagt fra meg helgemodusen enda. Men nå skal jeg få satt skikkelig igang med dagen. Nok og gjøre, og så er det duket for kino med jentene senere. Vi MÅ jo bare se den nye Twilight filmen. Gleder meg! Noen som har vært på den allerde? Har vi grunn til å glede oss? Stor joggedress suss til alle fine leserene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg