Skuddag!

God morgen i gryotta. Fysj, så grusomt det var når klokken ringte 05.30 (!) idag, jeiks.. I skrivende stund er jeg på vei til hovedstaden igjen, jobb venter! Vi skrives senere idag når jeg har kommet meg hjem til den fine, søte leiligheten min. Er s greit at jeg kan ha med meg dere overalt :-* Knisknis Jeg har en liten happy happy nyhet til alle : I og med at det er skuddag idag (wiii!) feirer Nelly med ett nytt tilbud hver eneste time idag!! Ett superbra produkt til 30 %! Så her er det bare å følge med, klikk dere inn HER for å se hvilket tilbud de har nå – så er det bare å følge med time etter time :-* Hihi. Håper det dukker opp noe du liker ! Ingenting er vel bedre enn fine produkter med avslag? IIIK. Jeg vet ei jente som skal følge med. Jakke Zara / Shorts Topshop / Sko J.C / Topp BIK BOK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg