Sko sko sko

Da har jeg fått pakket ned ALT fra salgsbloggen! Kjekt at så mange ville kjøpe kjolene mine. Så til de nye eierne, kjolene er snart på vei i posten til dere. Nå vurderer jeg litt om jeg skal selge noen av skoene mine, men jeg må si det er litt vanskelig og skulle selge de fra seg. Elsker alle skoene mine, men man finner alltid sine favoritter, så da er det over halvparten som bare blir stående i skapet. Litt waist of space egentlig. Så da kan jeg kanskje selge litt.. Kanskje ? Det er ganske tidkrevende å oppdatere salgsbloggen, men jeg skal selge noen når jeg får tid til det 🙂 Idag hadde jeg på meg min nye (og billige) maxikjole, det er så fantastisk behagelig. Ah, joy! Liker godt å kombinere maxikjoler med dongerijakke, litt sommerlig – selv om det ikke er så sommerlig vær ute. Jakken er fra BIK BOK. Idag har vi fått fylt kjøleskapet godt opp, og jeg disket opp meg hjemmelagede kjøttkaker, brunsaus, og ertestuing. Herlig middag! Nå skal kvelden nytes. Jeg har forresten laget en liten reklamesnutt idag. Eller det er ikke jeg som har laget den, det er produsenten vår Josefin. Vi skal filme et brude program imorgen, reklamen ser dere her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg