SKO OG HAIREXTENSIONS!

Jeg får en del spørsmål som gjentar seg –
og derfor tenkte jeg å lage ett lite "sammendrag.." slik alle får det meg seg 🙂 Hihi ..

Sko:

De wedgesene som jeg har, er kjøpt på ebay.

Dette søker jeg på :
Womens Runway genuine leather race up ankle wedge boot.

Akkurat nå – ser jeg at det er utsolgt i grå. Men de har svarte på lager 🙂
Dette er sånn de helt sikkert får inn igjen.

               

De beige wedgesene mine er også fra ebay, og fra samme selger som de to over.

Dette søker jeg på:

Womens Runway celebrity lace up platform wedge boots.

De svarte skoene jeg har på meg på headeren er kjøpt her:

Desireclothing.co.uk. Gå inn på boots – og nest nederst på side 3  – ligger de.

Hairextensions :

Jeg bruker micro ring hair extensions – som er kjøpt på ebay, her får du en link :

http://cgi.ebay.com/200-European-Remy-Human-Hair-Extensions-22-Tip-Micro-/220589329557?cmd=ViewItem&pt=US_CSA_MWA_Wigs_Extensions&hash=item335c260c95

-Dette håret er ekte.
-Jeg har hatt det på i ca 1 mnd, og er kjempe fornøyd,
-Det har ikke blitt tørt, og det tover seg ikke.
-Jeg har mistet kanskje 5 fester siden jeg satt det på.
-Om du mister noen, er det kjempe enkelt å sette dem på igjen.
-Det tok ca 3 uker før jeg mottok håret.
-Og microring settet følger med. Så det er ingenting dere trenger å bestille i tillegg 🙂
-Jeg har 200 fester – og det er ca 160 gram.
-Husk å sende selgeren en mail med en gang du har bestillt – for å fortelle hvilken farge du skal ha.

Håper dette kan komme til nytte 🙂

Stor klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg