Skinroutine

AnnonseUten navn-12 kopiDenne serien inneholder // +25 antiaging dag og nattkrem // dag og nattkrem // ansiktsskrub // cleansing foam // eye makeup remover // clean gel // skintoner

Uten navn-9
I nesten to måneder har jeg testet de nye produktene til Cosmica. Jeg har vært innom nesten alle produktene deres og testet ut hva som passer min hud. De har produkter til tørr, kombinert og fet hud. Jeg visste fra før at jeg hadde tørr hud, derfor fokuserte jeg mest på serien til tørr hud i begynnelsen. Etter ca to uker, tror jeg at jeg fikk overload av fuktighet gjennom disse produktene, så huden begynte å bli litt fet plutselig, og det er jo bra, det viser jo bare at produktene har rikelig med fuktighet. Jeg skyndtet meg å bytte til serien med normal/kombinasjonshud, og den er jeg veldig fornøyd med hittil. Hverken tørr eller fet hud, bare helt balansert og fin. Veldig fornøyd ♥

Uten navn-15Jeg er jo som sagt før, håpløs på ansiktsrutiner, men så lenge de er med meg i dusjen – er jeg superflink å bruke de. Med meg i dusjen har jeg scrub, foam og face gel – disse produktene er fast rutine hver eneste gang jeg dusjer, og jeg føler meg fantastisk ren etterpå. Morgen og kveld samt etter dusj smører jeg inn huden med antiaging dag eller nattkrem, den lukter så rent og godt – minner meg litt om agurk, mmm. Tubene med dag og nattkrem har jeg med meg på reise, de er så enkle å lette og ta med i vesken synes jeg.

Uten navn-13 Uten navn-14Neste mandag skal jeg til Stockholm med Cosmica og Annette Haga, vi skal avgårde for å se hvordan disse produktene blir laget samt lære en hel del! I den anledning setter jeg i gang en liten spørsmålsrunde, hvor dere kan spørre om hva enn dere måtte lure på når det gjelder huden deres. Dere har sikkert mange spørsmål, noen har sikkert plager, og noen er sikkert veldig usikker på hva og hvilke produkter som passer til huden, mens andre rett og slett bare har spørsmål om produktene. Fantatien har ingen grenser her altså, så ikke vær redd for å spørre. Spørsmålene blir med til Stockholm, og til Cosmica. Og når jeg er tilbake vil jeg komme med svar fra ekspertene hos Cosmica. Var ikke det litt lurt? Er jo så viktig å ta ordentlig vare på huden sin, bruke de riktige produktene slik huden er fornøyd ♥

SPØR I VEI!

12 kommentarer
    1. Jeg sliter veldig med atopisk ekstem (tørr hud, kløe og utslett). Finnes det noen produkter fra Cosmica som hjelper mot dette?

    2. Hei! Supert at du kan ta med noen av spørsmålene 🙂 jeg sliter veldig med kviser/utslett ved både hake, hals og på siden av ansiktet. Det kommer og går i perioder. Akkurat nå ser jeg ikke ut i ansiktet, og er veldig tørr hele tiden. Jeg smører meg godt og renser huden hver kveld, skrubber også en gang i uken. Har gressallergi, og huden har blitt veldig tørr den siste uken samtidig som jeg har vært dårlig på grunn av allergi. Jeg trener som regel hver dag og opp til flere ganger om dagen, men det har ikke vært noe stort problem før at huden har blitt så ekstremt tørr. Jeg er 22 år og burde vel egentlig være over de verste periodene med ured hud nå (håper jeg, hehe). Jeg sliter også med det samme på ryggen. Har du/dere noen tips til hva jeg kan gjøre annerledes? Blir så fortvila når jeg prøver flere ting for å føle meg bedre.

    3. Jeg har egentlig aldri hatt problemet med kviser eller uren hud før noen år tilbake. Men nå, med en gang jeg spiser litt godteri eller potetgull får jeg kviser. Utrolig irriterende. Hva er grunnen til det?

    4. Tips mot hudormer? Og hva er det egentlig? :-)Er veldig tørr i området på hver side av neseborene, flasser nesten litt.. Men huden i ansiktet ellers er ikke så tørr. Tips mot dette? 🙂

    5. Det er forferdelig trist a de gamle Cosmika kremene er borte. Det er komt nye og dem tåler jeg ikke. Hvor kan jeg få tak i de gamle kremene?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg