Skinny Cappuccino

Annonse


♥ Mmmm!  I skrivende stund sitter jeg og slurper i meg denne. Dette er en av de få jeg faktisk får i meg. Har begynt å blitt litt flinkere på kaffefronten nå skjønner dere. Det er denne, og en iskaffe jeg lager i kaffemaskinen, og islatte som jeg kjøper på Waynes eller Kaffebrenneriet. Babysteps inn i kaffe-verdenen vet dere ♥ Må ha noe som ikke er så sterkt, som smaker litt søtt, og helst kald. Varm har jeg ikke prøvd meg så mye på enda, men det kommer vel! Gard vil så gjerne at jeg skal lære meg å drikke ordentlig kaffe, slik vi kan kooooose oss med kaffe sammen, hehe.. Søtt!  Du kan nå være med i en morsom konkurranse, hvor du kan vinne mengder av Starbucks sin Skinny Cappuccino + et universalt fashiongavekort til en verdi av 2000,- Det du gjør for å delta er : Vis frem ditt favorittantrekk i sommer, legg det ut på instagram og hashtag bildet med #starbucksdiscoveriesno – dere kan lese mer om konkurransen – her – 


Nyt kvelden! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg