Skin

IMG_6040Jeg ELSKER ME-TIME ♥

Min favoritt rutine i badekaret : Hudpleie produkter, skum eller badesalt med god lukt, te, sjokolade og noe å lese på // evt bare mobilen. Musikk og stearinlys er også en favoritt når jeg skal ha alene-tid! Koser meg så mye! Hudpleie er noe jeg virkelig tar meg tid til når jeg ligger i badekaret, skikkelig hjemmespa. Hvor godt er ikke det? Bli ren og pen, avslappet og kjenne på at huden har fått seg en god behandling. I tillegg til rutiner i badekaret og dusjen, er jeg flink om kveldene før jeg legger meg. Elsker å legge meg vel vitende om at jeg har gjort en ordentlig kvelds-rutine på huden, og at den føles fresh og fin. Å ta av sminken + legge på produkter er i mine øyne ufattelig viktig! På morgenen er jeg ikke like flink, men det er mest fordi jeg alltid har så dårlig tid, hadde jeg bare stått opp 15 minutter før, hadde det ikke vært noe problem. En ansiktskrem er uansett et must for meg om morgenen. Det er mange gode produkter til huden, men nå tester jeg ut en organisk hudpleie serie som passer for alle hudtyper.

IMG_6023Om produktene jeg nå tester ut • emerginC Scientific Organics

♥ Innholder naturlige ingredienser
♥ Minst 70 % av ingrediensene er organiske 
♥ En produktserie som passer til alle hudtyper
♥ Rensende, balanserende og fuktighetsgivende egenskaper

Hva er de forskjellige produktene 

Kombucha Cleanser: Rense gele som renser godt uten og tørke ut huden. En veldig myk og god gele, med frisk og naturlig lukt!

IMG_6024Spirulina Toner: Fuktighetsgivende, balanserene toner. Virker sammentrekkende på huden. Føles fresh på huden!

IMG_6025Phytocell Serum: Serum som gir masse fuktighet og anti-aging. Legg inn som en rutine og bruke fuktighetskrem daglig, mens serumet er fint å bruke når du tar en skikkelig hjemme-behandling, eller at du bruker vanlig krem på dagtid og serum før du legger deg om kvelden.

IMG_6036Phytocell Cream: Dag/natt krem som gir masse fukt og næring, samt naturlig anti-aging // Eyelight Cream: Fuktighetsgivende øyekrem som også lysner rundt øynene. Perfekt for trøtte øyne og mørke ringer. To must – have produkter, perfekte til forebygging, noe som er veldig viktig!

IMG_6028At-Home Peel+Clarifying Kit: Dette er ett to delt kit med fruktsyre peeling og en oppfriskende toner. Fruktsyre er en super måte og peele huden på da det ikke krever noen form for fysisk skrubbing. Det er veldig fint for deg som har litt følsom hud nå på denne tiden. Det renser godt, fjerner døde hudceller og stimulerer sirkulasjonen i huden. Peel Padsen har god effekt på linjer og porer, og har en sammentrekkende og jenvene effekt på hudens tone og struktur. Clarifying padsen frisker opp og trekker sammen porer, og etterlater huden med en super glød. Begge disse er veldig gode, og lukter friskt, godt og naturlig. Clarifying padsen bruker jeg ofte for å fjerne sminken også!

IMG_6032IMG_6034Phytocell Detox Mask: Deilig grønn leire maske, basert på fransk grønnleire. Dette er en perfekt alt-i-ett maske. Den renser, gir fukt, virker beroligende, demper rødhet og gjør at huden bare blir superfrisk, myk og får en nydelig glød. Denne tar jeg hver eneste gang jeg bader! Supergod! Lukter veldig mildt og er myk mot huden – legg den gjerne litt nedover halsen også.

IMG_6030
IMG_6031Produktene brukes morgen og kveld på følgende måte:

• Påfør Spirulina toner på bomullspads, gå over ansiktet og la toneren trekke inn.

• Påfør et pump Phytocell Serum over hele ansiktet.

• Påfør et tynt lag med Eyelight Cream på huden rundt øynene.

• Avslutt med Phytocell Cream

Om du vil ta deg tid til en ordentlig hjemme-behandling, kan du gjøre det på denne måten : 

• Rens. Fukt ansiktet og maser inn Kombucha Cleanser ett par min. Skyll av med varmt vann og tørk huden.

• Peel Pads. Påfør peel pads på huden, gå over huden til du har brukt alt produktet i padsen. Denne skal virke på huden i 3-7 min. Men fruktsyren virker vil du kjenne at det prikker og stikker, kanskje klør litt i huden. Dette er helt normalt og det er bare fruktsyren som jobber. Når virketiden er over skyller du huden med kaldt vann.

• Maske. Påfør Phytocell Detox Mask. Denne skal ligge på i ca.20 min. Skyll av med varmt vann.

• Clarifying Pads. Gå over huden med Clarifying toner padsen. La denne trekke inn i huden.

• Påfør Phytocell Serum og la dette trekke inn i huden.

• Påfør Eyelight Cream.

• Avslutt med Phytotocell Cream.

Huden er viktig for oss, og spesielt i det klima vi lever i i Norge. Den må taes vare på, og man må bruke riktige produkter til huden. Om dere synes dette er litt vanskelig, altså å vite hva du trenger og bruke for at du skal vite 100% at du bruker riktig til DIN hud – kan du faktisk få hjelp av hudpleiere. Send en beskrivelse av huden til + et bilde til [email protected] – dette er selvfølgelig konfidensielt ♥ Da får du hjelp av de som kan dette, og du kan bestille deg produkter hjem og vite at dette er noe som vil fungere til din hud.

IMG_6039Disse produktene har jeg testet i snart 2 måneder nå, og jeg er veldig fornøyd! De er veldig milde, gode og naturlige, og føles veldig fresh og god mot huden. Det er godt å vite at man tar vare på huden, og forebygger – noe som man kanskje glemmer av litt for ofte i en hektisk hverdag. Hudpleiere forteller meg alltid hvor viktig det er med gode produkter og produkter som forebygger rynker etc, og det er det faktisk på tide og begynne å ta litt på alvor ♥

Alle produktene i denne serien, får dere kjøpt hos Blivakker og dere får -15 % (også på nedsatte varer) ved å bruke denne koden : LEMRGC

Klem til alle, og fin søndagskveld!

13 kommentarer
      1. Så bra Christine, jeg synes denne er super 🙂 Det er jo evt bare og begynne med noen produkter, og deretter se hva du synes før du kjøper resten 🙂 <3

    1. Hvordan redigerer du bildene dine og får de fine rammene på Instagram? Føler de ser større ut! Så fint ❤️

      1. Heia! Du, da bruker jeg følgende :

        VSCO Cam for å sette opp lysstyrke, legge på kontrast og gjøre bildet kaldere. I tillegg legger jeg på et S2 filter som gjør at det blir klarere 🙂 Så legger jeg bildet i afterlight app, og legger på ramme <3 Klem til deg!

        1. Takk for svar! var det jeg tenkte, at du brukte afterlight, men når jeg prøver å legge det over på insta så blir bildet beskjært? 🙁 Hvordan får du hele bildet med? 🙂

          1. Jeg får ikke hele bildet med, bare sidene, om du skjønner – ikke toppen 🙂 Du får kant rundt hele om du tar bildet i kvadrat 🙂

      1. Heia 🙂 Nei, jeg har faktisk glemt litt av det 🙂 Så bra du gav meg et spark bak 😀 Haha 🙂 TAKK! De var superfine 🙂 Takk for tips 🙂

    2. Hei søte deg! :* Har et parr spørsmål, Den grønne bomber jakken, er den fra nelly og hvilken størrelse har du? Instagrambilde du la ut fra Barca i hvite bukser, hvit topp og beige pumps, hvor er toppen fra??<3 Du har så mye fine klær, men sliter ofte med å finne ut hvor de er fra!

      Klem!!

    3. Mailen vi kan sende inn bilde pluss beskrivelse av huden, vil det koste noe annet enn kremer de evt anbefaler?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg