Skin Roller

Da jeg var og tok hudpleie sist, ble jeg anbefalt å begynne med diverse kremer til ansiktet som skal forebygge rynker til man blir litt eldre. Øyekrem spesielt, for å forhindre rynker rundt øynene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært særlig obs på dette før, men ved flere anledninger har jeg blitt tipset om at det kan være lurt å begynne forebyggingen. Så da bestemte jeg meg for å ta grep, og prøve ut litt forskjellig . . Det skader jo ihvertfall ikke?  I samarbeid med Swiss Clinic, har jeg nå fått testet ut deres nye Skin Roller som jeg har hørt en del om fra før av. Dette er en behandlingsmetode for ansikt- og kropp. En Skin Roller har 540 mikronåler som stimulerer hudens egen produksjon av kollagen og nye hudceller. Dette gjør Skin Rolleren : For det første så forebygger den mot rynker, i tillegg til at den retter opp hudskader og problemer som arr fra kviser / akne, sprekker, rynker, motvirker hårtap og glatter ut cellulitter. Den kan også redusere operasjonsarr, noe som jeg også holder på å teste ut litt nå. Jeg har jo et stort operasjonsarr fra bilulykken, det er nok litt for stort til at det kan bli noe særlig bedre, men prøver det ut likevel! Slik fungerer den : Når du ruller denne i ansiktet, eller på kroppen – stimulerer den veksten av nytt bindevev og nye hudceller – som etterlater huden glatt og fresh. Slik bruker du den : Rengjør huden først.
Rengjør rolleren før du bruker den.
Rull forsiktig frem og tilbake med rette bevegelser og passelig trykk.
Rull ca 10 ganger i 4 forskjellige retninger. 
Ikke bruk rolleren mer enn maks 5 minutter. Noen minutters bruk gir ca 300.000 tynne mikrokanaler i huden, og bruker du riktig hudpleieprodukt etterpå, gir kanalene en rask, naturlig og mindre smertefull healingprosess. Etter en behandling bruker jeg Swiss Rejuvenator som har en svalende effekt. Denne absorberer rett inn i huden og huden får tatt til seg det den trenger av serum og vitaminer. Og er en krem som stimulerer immunforsvaret. Den inneholder betaglucan som gjør att immunforsvaret og kroppens naturlige legningsprosess maksimeres. Swiss Rejuvenator er også bra mot akne, munnsår, utslag og eksem og den hjelper kroppen å produsere ny hud etter behandling med Swiss Skin Roller. For den beste effekten anbefales det å bruke hele kitet. Mine erfaringer etter bruk av Skin Rolleren : Jeg har kun prøvd den 3-4 par ganger etter jeg har dusjet, siden jeg da har helt ren hud. Rolleren stikker litt når du ruller den, det er jo litt uvant- men når man får dreisen på det så er det egentlig bare litt digg, for man føler jo at man behandler huden ordentlig. Føler meg fresh etter en behandling- da jeg vet jeg har fått åpnet opp mange kanaler i huden, og tilført Swiss Rejuvenatoren. Ikke merket noe forskjell enda, siden jeg ikke har gjort det så mange ganger, men har troen på produktet. Lest bare positive tilbakemeldinger om denne her også. Så jeg skal ihvertfall fortsette å teste ut ♥ Skin Rolleren koster normaltvis 495,- men er nå nedsatt til 379,- og den finner dere her.
Om dere ønsker Skin Reneval Kit (Roller og Swiss Rejuventaor) koster dette normaltvis 1290,- nedsatt til 799,- og itillegg får dere -100,- i rabatt med kode : HUDLENE, kitet finner der her. Her kan dere se en video om akkurat dette på The Doctor Show på CBS. Annonse i samarbeid med Swiss Clinic 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg